Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

FlixBus hlásí růst zájmu o spojení mezi Slováckem a Prahou

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Společnost FlixBus uvádí, že podle jejích dat výrazně roste počet cestujících mezi Slováckem a Prahou.

Autobusový dopravce FlixBus spustil pravidelné spojení mezi Prahou, Brnem, Slováckem a Trenčínem 10. června letošního roku. Za první tři měsíce provozu linky došlo k nárůstu počtu přepravených cestujících o 40 procent. Nejvytíženějšími spoji jsou tradičně páteční z Prahy a nedělní ve směru do Prahy.

Každodenní spojení slováckých měst a Trenčína s Brnem a Prahou se dopravci osvědčilo. Zájem o tuto trasu roste i po prázdninách, kdy objem přepravy bývá na většině tras v Evropě zpravidla nejvyšší.

Spoje na této trase jezdí každý den, nádraží Florenc opuštějí v 15:20. Z Trenčína naopak vyrážejí v ranních hodinách každý den v 7:35, z Uherského Brodu v 8:30 a z Hradiště v 9:00 hodin. Dopravní spojení Uherského Hradiště s Brnem obecně není nijak jednoduché, vlaky jsou na této trase až o hodinu pomalejší.

„Za první čtvrtletí můžeme pozorovat téměř poloviční nárůst cestujících na trase mezi Slováckem a Prahou. Zákazníky lákají moderní a čisté autobusy, výhodná cena a také kvalitní připojení k Wi-Fi, díky kterému mohou během cesty pracovat nebo se dívat na film,“ uvádí mluvčí společnosti FlixBus Martina Čmielová.

Dvě LTE antény na střeše každého zeleného autobusu spolu se silnou dualband Wi-Fi a distribuovaným anténním systémem poskytují kvalitní neomezené 4G/LTE internetové připojení, což je aktuálně nejpokročilejší řešení, které je na autobusových linkách v Česku dostupné.

Integrovaný zábavní portál Passengera dokáže za jízdy zobrazit aktuální polohu FlixBusu na mapě, cestující si mohou číst zprávy, sledovat některý z 20 nabízených filmů, poslouchat hudbu nebo si cestu zpříjemnit hraním her. Vše je dostupné v češtině, angličtině i němčině a nabídka zábavy se neustále aktualizuje.

Podle informací dopravce spokojenost jeho zákázníků s kvalitou internetu stále roste, za poslední měsíc se zvýšila z 3,4 na 4,4 body z pěti. Pro zákazníky je dostupný internet velmi vítaný – objem přenesených dat v rámci neomezené Wi-Fi narostl o 25 procent.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)