Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus zlevnil o 22 tisíc, stojí od 299.990 Kč

Diskuze (334)
Ford má novou cenovou politiku. Zrušil akční slevy a snížil ceníkové ceny všech verzí Focusu. Zákazník proti poslední akci ušetří 22 tisíc korun.

Akční nabídka Ford Champions Edition u Focusu končí. Nikoho to ale nejspíš mrzet nebude, z ceníku zmizel seznam pěti zlevněných specifikací (žádná z nich neměla dieselový motor), všechny motory a výbavy ale zlevnily ještě více. Ford chce nově místo skrytých slev nabízet transparentní ceník.

Obsah výbav se nemění. Focus „za 300 tisíc“ má ve výbavě Trend ESP, šest airbagů, klimatizaci, rádio s USB, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, palubní počítač, kožený volant, denní svícení, elektricky nastavitelná a vyhřívána zrcátka, elektrické stahování předních oken nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Sada Top Plus za 15 tisíc přidá litá kola a mlhovky, sada Comfort za 16.900 Kč alternativně nabízí mlhovky, dvouzónovou kliamtiazci, samostmívací vnitřní zrcátko, světelný a dešťový senzor.

Vyšší výbava Titanium přidává litá kola, Bluetooth, dvouzónovou klimatizaci, tempomat, elektrické stahování zadních oken, přední mlhovky, zadní LED světla a další. Výbavu konkrétního vozu je možné dále rozšířit o řadu výhodných paketů nebo jednotlivých příplatků.

Na výběr je celkem deset motorů, kromě základního 1.6 Ti-VCT/63 kW jsou všechny dostupné jak v hatchbacku, tak v kombi, které je o 20 tisíc dražší. Karoserie sedan je k dispozici jen ve vybraných verzích, je o 10 tisíc dražší než hatchback.

Ford Focus - benzinové motory
Motor1.6 Ti-VCT1.6 Ti-VCT1.6 Ti-VCT1.0 EcoBoost1.6 EcoBoost
Převodovka5M5M6DS6M6M
Zdvihový objem [cm3]1596159615969991596
Válce/ventily4/44/44/43/44/4
Největší výkon [kW/min-1]63/600077/600092/600092/6000110/5700
Největší toč. mom. [Nm/min-1]141/2500150/4000159/4000170/1500240/1600
Max. rychlost [km/h]170187193193210
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,912,311,711,38,6
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,96,35,06,0
Cena Trend [Kč]299.990,-319.990,-379.990,-354.990,-379.990,-
Cena Titanium [Kč]---404.990,-429.990,-

Dále je v nabídce motor 1.0 EcoBoost/74 kW (ve výbavě Trend za 329.990,-) a 1.6 EcoBoost/132 kW (ve výbavě Titanium za 459.990,-).

Ford Focus - dieselové motory
Motor1.6 TDCi1.6 TDCi2.0 TDCi2.0 TDCi
Převodovka6M6M6M6DS
Zdvihový objem [cm3]1560156019971997
Válce/ventily4/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/360084/3600103/3750103/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1500270/1750320/1750320/1750
Max. rychlost [km/h]180193207205
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,510,98,99,5
Komb. spotřeba [l/100 km]4,24,25,05,3
Cena Trend [Kč]378.990,-408.990,---
Cena Titanium [Kč]-458.990,-473.990,-519.990,-

Diskuze (334)
Avatar - white label
8. 4. 2013 18:35
Re: Dlouhá cesta
To myslíš vážně, že dnes už vlastně nikoho evropský automobilový trh nezajímá? Zkus to vysvětlit třeba korejcům, že se tady angažují úplně zbytečně a hlavně na špatném místě/trhu. ;-)
Avatar - white label
8. 4. 2013 18:31
Re: Dlouhá cesta
Jak doplácí evropský zákazník na aktivity německých automobilek (např. VW a D3) v Číně? Tak, že tam někde představí nějaký model, nebo že plánují levný model pro Čínu?
To ale není srovnatelné s tím, jak se např. dotýkají důsledky globalizace Focusu III zákazníka evropského Fordu, který se musí přizpůsobit vkusu, prioritám a nárokům, které převládají v jiných částech světa.
8. 4. 2013 17:28
Re: Dlouhá cesta
Zajima vsechny jen nekteri na nej uz proste nemaji. Evropsky trh mozna klesa, ale stale je to objemem utracenych penez nejvetsi automobilovy trh a pravdepodobne jeste dlouho bude. Cinsky trh je velky objemem prodanych aut, ale v prumeru jsou to mala levna auta s minimalnimi marzemi, americky trh je mensi a treba rusky trh je v teto kategorii nejvetsich svetovych trhu zcela usmevny, to same trh indicky.
A to vubec nemluvim o faktu, ze rust cinskeho trhu je podle vseho docasny a budoucnost americke ekonomiky velmi nejista.
8. 4. 2013 13:36
Re: Dlouhá cesta
A koho ještě zajímá Evropsky klesající trh? A, pardon tebe.Škoda že automobilky zajímá Čína, Indie, Rusko a USA.
8. 4. 2013 12:50
Re: Dlouhá cesta
Uvadel jsem jasna cisla. Minuly rok klesal Ford skoro dvakrat tak rychle jako EU 22 trh, letosni rok klesa uz dvaapul krat rychleji nez EU 22 trh. Co je na tom tak tezce pochopitelneho, ze to vyvolalo takovou odpoved zcela mimo misu? :-!