Ford Fusion: Nová tvář i pohonné jednotky
Klasický čtyřdveřový sedan Ford Fusion bojuje na americkém trhu především s japonskými modely Honda Accord a Toyota Camry. K novým prodejním úspěchům má přispět nový design přídě, která zaujme skutečně bohatě chromovanou maskou chladiče, hlavními světlomety i nárazníkem, jehož tvary připomínají evropskou produkci značky Ford.
Nabídka pohonných jednotek začíná u zážehového čtyřválce Duratec o objemu 2,5 litru s výkonem 129 kW (175 k) a točivým moment 233 Nm. Tento agregát nahrazuje dřívější motor o objemu 2,3 litru. Dostal variabilní časování sacích ventilů iVCT, elektronické ovládání škrticí klapky ECT a nové sací i výfukové potrubí.
Paleta pokračuje třílitrovým vidlicovým šestiválcem, který má výkon 177 KW (240 k) a 301 Nm. I tento motor se může pochlubit stejnými inovacemi jako menší čtyřválec. Nový je i největší motor v nabídce, šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 194 kW (263 k).
Základní motor o objemu 2,5 litru je k dispozici pouze s pohonem předních kol, ale je možno volit mezi manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. U modelů s motory o objemu 3,0 l a 3,5 l je k dispozici pohon předních nebo všech čtyř kol. Ford Fusion s motorem 3,5 l a výbavou Sport je nabízen pouze s šestistupňovou automatickou převodovkou SelectShift.
Vedle klasických verzí spalujících benzin obohatí nabídku Fordu Fusion také provedení, s motorem 3,0 l upraveným pro palivo E85 a i zcela nová verze s pohonem hybridním systémem.