Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Geigercars.de – Corvette C6 ostrá jako břitva

Miroslav Kudělka
Diskuze (25)
Evropská jednička v úpravách amerických vozů, firma Geigercars.de, představila komplexní tuning pro nový Chevrolet Corvette C6, který zatraktivnil jak vzhled, tak i výkonové parametry vozu.

Evropská jednička v úpravách amerických vozů, firma Geigercars.de, představila komplexní tuning pro nový Chevrolet Corvette C6, který zatraktivnil jak vzhled, tak i výkonové parametry vozu.

Již sériový Chevrolet Corvette C6 si svými tvary získává každého příznivce sportovních vozů, ale v německém Mnichově u Geigercars.de nabyli dojmu, že i tohle auto může vypadat ještě lépe. Vyvinuli proto sadu aerodynamických prvků, které nejen zlepšují chování vozu, ale dodávají mu i punc originality. Na příď byl osazen zcela nový nárazník s nově tvarovaným spoilerem, který zlepšuje proudění chladícího vzduchu k chladiči motoru, olejovému chladiči a výměníku klimatizace. Jeho spodní hrana navíc omezuje proudění pod vozem a tím i vztlak na přední nápravě. Záď dostala také nový nárazník se spoilerem, který má ve své spodní části zakomponován difuzor jehož úkolem je minimalizovat vztlak na zadní nápravě. Do spoileru jsou elegantně zabudovány čtyři kruhové koncovky výfuku, které mají průměr 110 mm. U nich je možnost volby buď jen koncovek, nebo kompletního výfukového systému včetně sběrného potrubí, které je součástí výkonového kitu pro motor.

Výkonový kit je sice na první pohled velmi jednoduchý, protože obsahuje optimalizované sací potrubí se sportovním filtrem, zmíněné výfukové potrubí, sportovní katalyzátory, lehčí setrvačník a přeprogramovanou řídící jednotku, ale výsledek je znát. Výkon motoru vyskočil o 33 kW (45 k) na zajímavých 328 kW (445 k). S těmito parametry dokáže zrychlit z 0-100 km/h za vynikající 4,0 sekundy a nejvyšší rychlost dosahuje hodnoty 307 km/h. Má to jen jeden háček a tím je cena, která činí jen za kit 8040 Euro ( cca 245 tis. Kč).

Ke zkrocení takové síly nabízí Geigercars.de také adekvátní brzdový systém. Na přední nápravu duté a příčně vrtané kotouče 355 x 32 mm s hliníkovými třmeny se čtyřmi pístky. Pro kola zadní nápravy jsou kotouče nepatrně menší – 345 x 32 a svírají je stejné třmeny jako vpředu. Na pomoc brzdám přichází také podvozek osazený tvrdšími pružinami a plynovými tlumiči, které snižují výšku vozu o 30 mm. Stabilitu v zatáčkách podporují ještě zkrutné stabilizátory na obou nápravách. Tento podvozek je kalibrován pro extrémní kola z nabídky úpravce, která mají na přední nápravě rozměr 9,5J x 20 a vzadu 10J x 20. Osazeny jsou pneumatikami 255/30 ZR 20 vpředu a 305/25 ZR 20 vzadu. Úprava podvozku přijde bez brzd na 10710 Euro (cca 325 tis. Kč) a brzdy na zhruba stejnou částku jako úprava motoru.

Geigercars.de má v nabídce i spoustu doplňků pro interiér, ale pro movité nadšence připravuje lahůdku v podobě konverze motoru na objem sedm litrů a výkon přes 500 koní…

Miroslav Kudělka
Diskuze (25)
9. 6. 2005 19:44
Re: ...není co dodat...
Myslíš? Na tohle nemáš, co? Nemáš ani na to se podepsat. Tak příště, závistivče
7. 6. 2005 22:15
Re: ...není co dodat...
7. 6. 2005 20:47
Re: ...není co dodat...
Nedávej mi otázky, na které znáš předem odpověď