Heico HS3 D5: dieselový hot-hatch
Heico připravilo pro prezentaci modelu C30 atraktivní kabátek. Vůz s označením HS3 D5 má nový přední nárazník, zvětšené vtoky pro lepší přísun vzduchu do chladiče, vytažené blatníky a boční prahy. Vzadu je modifikovaný nárazník, dvě dvojité koncovky výfukového systému a difuzor pro usměrnění proudícího vzduchu pod vozem.
Při pohledu na vůz z boku mě překvapily obří 20palcová kola s pětipaprskovými disky o rozměru 8,5 x 20 palců. Nízkoprofilové pneumatiky budou vyžadovat jízdu po upravených silnicích, jinak hrozí defekt nebo poškození ráfku kola. Hatchback C30 dostal také nové odpružení s tužším nastavením tlumičů pro eliminaci náklonů vozu v zatáčkách a silnější brzdový systém.
Heico Sportiv si pro výstavu v Essenu vybral C30 s pětiválcovým dieselovým motorem D5. Výkon pohonné jednotky po úpravách vzrostl z 132 kW (180 k) na 151 kW (205 k) a maximální točivý moment povyskočil o 50 Nm na celkových 400 Nm. S těmito hodnotami pod kapotou zrychlí HS3 D5 z 0 km/h na 100 km/h za 7,9 s a nejvyšší rychlost se vyšplhá na 230 km/h.