Honda Civic: facelift pro sedan a Hybrid
Honda Civic v provedení sedan dostala pro modelový rok 2009 přepracovanou přední část a lehké retuše na zádi. Vpředu je nový nárazník s většími vstupy vzduchu, přepracovaná maska chladiče a hlavní světlomety. Na zádi jsou pouze nové zadní svítilny, čemuž odpovídají úpravy na víku zavazadlového prostoru. Pro vybrané verze jsou připravena litá kola s novým designem.
V interiéru se modernizace na první pohled prakticky neprojevila a na cestující čekají pouze nové materiály použité na palubní desku, výplně dveří i čalounění sedadel. Novinkou je pro vybrané verze použití USB přípojky a vozy vybavené navigací budou dostanou Bluetooth HandsFreeLink. Na severoamerickém trhu budou verze Civic EX-L a Civic Hybrid standardně vybaveny stabilizačním systémem VSA (Vehicle Stability Assist).
K pohonu modernizované Hondy Civic s karoserií sedan může sloužit jeden ze dvou zážehových čtyřválců i-VTEC. První o objemu 1,8 l poskytuje výkon 103 kW (140 k) a druhý s objemem 2,0 l disponuje výkonem 145 kW (197 k). Zajímavou variantou je Honda Civic GX, jejíž čtyřválec 1.8 i-VTEC je upraven pro spalování zemního plynu. Hondu Civic Hybrid pohání zážehový čtyřválce 1.3 i-VTEC společně s 15 kW elektromotorem a tato kombinace disponuje společným výkonem 81 kW (110 k).