Honda CR-V 2010 na českém trhu: Facelift, nový turbodiesel a automat. První cena 599.000,-Kč
V rámci modernizace dostala Honda CR-V (model 2010) pozměněné oba nárazníky, které mohou být na vybraných trzích lakovány i celé. Chromovaná lišta na masce chladiče se ztenčila. Vodorovné žebrování pod ní pak nahradily včelí plástve.
Kola z lehké slitiny o průměru 17 a 18 palců mají nový design. Interiér CR-V se také malinko proměnil, zejména střední část přístrojové desky, ale jen kosmeticky, rozdíly nejsou na první pohled příliš patrné. Zlepšila se ovšem kvalita a vzhled použitých materiálů. Samozřejmostí jsou také nové barvy karoserie, jsou celkem tři, paletu doplňuje pět metalíz a jeden klasický lak.
Do CR-V přichází turbodiesel i-DTEC splňující emisní normu Euro 5, který tak nahrazuje starší i-CTDi. Ze stejného objemu 2,2 litru poskytuje 110 kW ve 4000 min-1 a 350 Nm mezi 2000 min-1 a 2750 min-1. Výkon se oproti předchůdci zvýšil o 7 kW a točivý moment vzrostl o 10 Nm.
Kromě přímo řazené převodovky může být turbodiesel nově spřažen i s pětistupňovým automatem z vlastního vývoje automobilky.
Benzinový dvoulitr nyní plní také emisní normu Euro 5. CR-V se prodává i za oceánem, ovšem jen se zážehovým čtyřválcem 2,4 litru. I ten prošel změnami a poskytuje nyní 134 místo dřívějších 124 kW. Tento motor není v současné době v nabídce pro ČR.
Honda CR-V 2010 - Ceny na českém trhu (leden 2010) | ||||
Motor | 2,0 i-VTEC | 2,0 i-VTEC | 2,2 i-DTEC | 2,2 i-DTEC |
Převodovka | 6M | 5A | 6M | 5A |
Zdvihový objem [cm3] | 1997 | 1997 | 2204 | 2204 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Nejvyšší výkon [kW/min-1] | 110/6200 | 110/6200 | 110/4000 | 103/4000 |
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1] | 192/4200 | 192/4200 | 350/2000-2750 | 340/2000 |
Max. rychlost [km/h] | 190 | 177 | 190 | 187 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 10,2 | 12,2 | 9,6 | 10,6 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 8,2 | 8,4 | 6,5 | 7,4 |
Cena S [Kč] | 599.000,- | - | - | - |
Cena Style [Kč] | 629.000,- | - | 689.000,- | - |
Cena Elegance [Kč] | 709.000,- | 749.000,- | 769.000,- | 809.000,- |
Cena Executive [Kč] | 809.000,- | 849.000,- | 869.000,- | 909.000,- |
Cena Top Executive [Kč] | 949.000,- | 989.000,- | 1.009.000,- | 1.049.000,- |
Nová základní výbava S je dodávána pouze se zážehovým motorem za 599.000,-Kč. Její součástí je stabilizační systém, rozšířený o TSA (stabilizace přívěsu), čelní, boční a hlavové airbagy, systém výstrahy poklesu tlaku v pneumatikách, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektrické ovládání vnějších zpětných zrcátek s vyhříváním nebo 17palcová kola z lehkých slitin. Chybí klimatizace, kryt zavazadelníku, rádio a zatmavení bočních skel a zadního skla.
Výbava Style rozšiřuje základ S o klimatizaci, kryt zavazadelníku, rádio s CD a MP3 přehrávačem, ovládání audia na volantu a zatmavení bočních skel a zadního skla. S touto výbavou pořídíte za 689.000,-Kč nový turbodiesel nejlevněji.
Výbava Elegance má standardně elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, přední mlhová světla, dělicí příčku v zavazadelníku, dešťový senzor, tempomat, kožený volant a hlavici řadicí páky, dvouzónovou automatickou klimatizaci, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, 6 reproduktorů audiosoustavy (v nižších stupních jen 4) a USB vstup.
Výbava Executive rozšiřuje výčet Elegance o xenonové světlomety, alarm, vyhřívání sedadel, elektrické ovládání sedadel vpředu, kožené čalounění, panoramatickou střechu, parkovací senzory vzadu, měnič na 6 CD, audiosoustavu se subwooferem a 18palcová kola.
Vrchol výbavy se jmenuje Top Executive. Od Executive se liší přítomností navigace, vestavěného handsfree, parkovací kamery, adaptivním tempomatem s integrovaným systémem pro zmírnění následků nehody. Chybí CD měnič.
Ceny zahrnují 20% DPH, první vozy jsou již v ČR.