Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-V 2010 na českém trhu: Facelift, nový turbodiesel a automat. První cena 599.000,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (22)
Tři roky po uvedení na trh prošla aktuální Honda CR-V modernizací. V nabídce jsou dva čtyřválcové motory plnící emisní normu Euro 5. Dočkali se příznivci turbodieselů kombinovaných s automatickou převodovkou.

V rámci modernizace dostala Honda CR-V (model 2010) pozměněné oba nárazníky, které mohou být na vybraných trzích lakovány i celé. Chromovaná lišta na masce chladiče se ztenčila. Vodorovné žebrování pod ní pak nahradily včelí plástve.

Kola z lehké slitiny o průměru 17 a 18 palců mají nový design. Interiér CR-V se také malinko proměnil, zejména střední část přístrojové desky, ale jen kosmeticky, rozdíly nejsou na první pohled příliš patrné. Zlepšila se ovšem kvalita a vzhled použitých materiálů. Samozřejmostí jsou také nové barvy karoserie, jsou celkem tři, paletu doplňuje pět metalíz a jeden klasický lak.

Do CR-V přichází turbodiesel i-DTEC splňující emisní normu Euro 5, který tak nahrazuje starší i-CTDi. Ze stejného objemu 2,2 litru poskytuje 110 kW ve 4000 min-1 a 350 Nm mezi 2000 min-1 a 2750 min-1. Výkon se oproti předchůdci zvýšil o 7 kW a točivý moment vzrostl o 10 Nm.

Kromě přímo řazené převodovky může být turbodiesel nově spřažen i s pětistupňovým automatem z vlastního vývoje automobilky.

Benzinový dvoulitr nyní plní také emisní normu Euro 5. CR-V se prodává i za oceánem, ovšem jen se zážehovým čtyřválcem 2,4 litru. I ten prošel změnami a poskytuje nyní 134 místo dřívějších 124 kW. Tento motor není v současné době v nabídce pro ČR.

Honda CR-V 2010 - Ceny na českém trhu (leden 2010)
Motor2,0 i-VTEC2,0 i-VTEC2,2 i-DTEC2,2 i-DTEC
Převodovka6M5A6M5A
Zdvihový objem [cm3]1997199722042204
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]110/6200110/6200110/4000103/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]192/4200192/4200350/2000-2750340/2000
Max. rychlost [km/h]190177190187
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,212,29,610,6
Komb. spotřeba [l/100 km]8,28,46,57,4
Cena S [Kč]599.000,----
Cena Style [Kč]629.000,--689.000,--
Cena Elegance [Kč]709.000,-749.000,-769.000,-809.000,-
Cena Executive [Kč]809.000,-849.000,-869.000,-909.000,-
Cena Top Executive [Kč]949.000,-989.000,-1.009.000,-1.049.000,-

Nová základní výbava S je dodávána pouze se zážehovým motorem za 599.000,-Kč. Její součástí je stabilizační systém, rozšířený o TSA (stabilizace přívěsu), čelní, boční a hlavové airbagy, systém výstrahy poklesu tlaku v pneumatikách, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektrické ovládání vnějších zpětných zrcátek s vyhříváním nebo 17palcová kola z lehkých slitin. Chybí klimatizace, kryt zavazadelníku, rádio a zatmavení bočních skel a zadního skla.

Výbava Style rozšiřuje základ S o klimatizaci, kryt zavazadelníku, rádio s CD a MP3 přehrávačem, ovládání audia na volantu a zatmavení bočních skel a zadního skla. S touto výbavou pořídíte za 689.000,-Kč nový turbodiesel nejlevněji.

Výbava Elegance má standardně elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, přední mlhová světla, dělicí příčku v zavazadelníku, dešťový senzor, tempomat, kožený volant a hlavici řadicí páky, dvouzónovou automatickou klimatizaci, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, 6 reproduktorů audiosoustavy (v nižších stupních jen 4) a USB vstup.

Výbava Executive rozšiřuje výčet Elegance o xenonové světlomety, alarm, vyhřívání sedadel, elektrické ovládání sedadel vpředu, kožené čalounění, panoramatickou střechu, parkovací senzory vzadu, měnič na 6 CD, audiosoustavu se subwooferem a 18palcová kola.

Vrchol výbavy se jmenuje Top Executive. Od Executive se liší přítomností navigace, vestavěného handsfree, parkovací kamery, adaptivním tempomatem s integrovaným systémem pro zmírnění následků nehody. Chybí CD měnič.

Ceny zahrnují 20% DPH, první vozy jsou již v ČR.

Ondřej Láník
Diskuze (22)
Avatar - Ada je zase tady
11. 1. 2010 16:21
No nevim...
Technicky prima auto, ale designove stale za 4 minus.

- dat do hranate budky kapkovite zadni okno je vrchol nevkusu, hranicici snad puze se sprasenym bocnim profilem Rumunstera. Kvuli tomuhle [odkaz] bych si to auto nikdy nekoupil, protoze bych byl jak pred sebou, tak i pred ostatnimi, za blba. Ale nepochybne se to bude libit takovemu OndraH, protoze to jsou ridici, kterym se libi co mozna nejosklivejsi kreatury. [odkaz]

- predni maska potrebovala facelift jako sul. Ale design typy Ssang Young I. se bohuzel jen zmenil na desig Ssang Young II. Brrr! [odkaz]

Porovnejte, jak krasnym, praktickym, designove cistym a elegantnim autem proto tehle kreature bylo CR-Vecko predchozi generace (model 2006). [odkaz]
Avatar - STi 2008
10. 1. 2010 18:36
Re: Paradicka :)
Já myslím,že to je úmysl,aby tě nenapadlo furt čučet za jízdy na palubovku a furt ji drhnout prachovkou.... Jsou jistě hezčí palubovky , i než ná můj Outback 2,5i/121kW,ale mne na těch autech fascinuje něco jiného-pohon,podvozek..aaaaaaaaa náádherný zvuk boxeru! A tak mne baví všichni passataři,audisté i ,oktávisté!
Avatar - woody-alien
9. 1. 2010 23:46
Re: Paradicka :)
Já se svezl právě tou xDrive 20d, nejspíš tu bude nejprodávanější. Mimochodem byla v bílé, pochopitelně bez X-linu na 17" hliníkáčích (pro 20d standard) a vypadala moc pěkně. Uvnitř už tedy příplatky byly, ale dá se to i bez nich. Jo a jezdí parádně, pokud nevyžaduješ jízdu "na sametových polštářích". :-)

No, prodejce mluvil o 4,ale spíš 5 měsících od objednávky. Hotový auto koupíš, ale je nabušený a mnohem dražší.
Avatar - saldy
9. 1. 2010 23:37
Re: Paradicka :)
Dnes jsem procházel ceník x1, nejlepší nabídku považuju právě pro xdrive 20d za 833t, s tou výbavou bych klidně přežil, nepotřebuju xenony, metalízy, aut.klimu,ozdobný pakety, park.senzory,megarepráky, snad jen kůži na volant a tažný by se muselo připlatit, třeba i jinde.Má někdo ponětí jak je to s dostupností x1?
Avatar - Ham.
9. 1. 2010 19:32
Re: Paradicka :)
Před třemi roky bylo CRVčko volba number one, dnes už na špičku nestačí. Howgh