Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-V 2017: Pátá generace s evolučním designem a turbomotorem

Michal Fokt Michal Fokt 13. 10. 2016
15
107
Zobrazit náhledy (15)
honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover honda nizsistredni crossover
Nová generace Hondy CR-V se představuje na prvních snímcích. Design dospěl a dopředu vůz požene výkon 193 koní

Honda CR-V páté generace je tady. Prozatím jde o verzi pro americký trh, ale stejně jako v případě současné generace půjde o globální model, jenž se bude na jednotlivých trzích lišit maximálně v detailech. Co se vzhledu týče, Japonci u céervéčka šli vůbec poprvé cestou evoluce designu, povědomá vám bude příď, záď i profil, ale i přesto je vše úplně nové. Příď je dravější, profil s delší kapotou, vzad posunutou kabinou a masivními blatníky dynamičtější a záď výrazně modernější. Pokud se vám zdá auto vyšší, vidíte správně, Honda slibuje mezigenerační nárůst světlé výšky.

Doslova drastickou proměnou pak prošel interiér, palubní deska je jednoduchá, elegantní a velmi moderní, s vkusně zakomponovaným centrálním 7“ displejem. Nečekaně moderní design mají i sedadla, zdá se, že to Honda myslí s polotajným útokem na subprémiový segment docela vážně. Kabina by měla být největší v segmentu kompaktních SUV, k dispozici bude mimo jiné vyhřívání sedadel i vzadu, bezdotykové otevírání víka pátých dveří nebo dálkové startování motoru. Dříve spekulovaná možnost sezení ve třech řadách nebyla zatím potvrzena.

Další novinkou je motor 1.5 VTEC Turbo s výkonem 193 koní, zkombinovaný s CVT převodovkou se systémem G-Shift, jenž má simulovat fungování klasického měničového automatu. V nabídce pro nižší verze výbavy však zůstává v Americe i dosavadní atmosférický 2.4 i-VTEC. V Evropě pochopitelně nabídku doplní inovované turbodiesely 1.6 i-DTEC, o základní benzinové motorizaci zatím můžeme jen spekulovat. Zůstane atmosférický dvoulitr?

Časový plán uvedení na trhy zatím Honda nezveřejnila, dá se očekávat, že se v USA začne prodávat na jaře 2017, Evropa by mohla přijít na řadu na podzim.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku