Honda FR-V s motorem 2.2 i-CTDi

První turbodiesel vlastní konstrukce představila Honda v accordu, v rámci faceliftu se agregát nastěhoval rovněž do Hondy CR-V (jak accord, tak CR-V jsme testovali), nyní je na řadě nejnovější Honda FR-V (její test vám přineseme už v pondělí). Pozitivně hodnocený agregát s výkonem 103 kW a točivým momentem 340 Nm se nastěhuje pod kapotu šestimístného empévéčka v září a bude spojen s šestistupňovou manuální převodovkou.
S naftovým motorem zrychlí Honda FR-V z 0 na 100 km/h za 10,1 s, kombinovaná spotřeba dosáhne asi 5,2 – 5,3 litru. Na rozdíl od veskrze benzínové minulosti japonská automobilka plánuje naftovou budoucnost, u modelu FR-V se počítá až s 58 procentním podílem vznětových verzí na celkových prodejích. FR-V s turbodieselem bude možné pořídit se dvěma stupni výbavy SE a Sport.
Už základní výbava obsahuje přední, boční a hlavové airbagy, elektricky ovládaná okna a vnější zpětná zrcátka, automatickou klimatizaci a další. Ceny zatím nejsou stanoveny.