Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Rebel a CB1100TR odhalují kouzlo individualizace

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 29. 5. 2017 • 21:40
16
Zobrazit náhledy (16)
Honda Rebel Honda Rebel Honda Rebel Honda Rebel pro Bike Shed Honda Rebel pro Bike Shed Honda Rebel pro Bike Shed Honda Rebel pro Bike Shed Honda Rebel pro Bike Shed Honda Rebel pro Bike Shed Honda Rebel pro Bike Shed Honda Rebel pro Bike Shed
Úpravy motorek na míru podle představ jejich majitelů jsou stále populárnější, což dokazuje i londýnský festival Bike Shed, na nějž vyslala značka Honda dvě své speciality postavené na základech sériových modelů.

Festival Bike Shed pořádaný v Londýně od 26. do 28. května letošního roku nabídl ve stylovém areálu starých doků na 384 old Street přehlídku více než 150 přestaveb klasických i moderních jednostopých strojů spolu s výstavou stylových doplňků, fotografií a dalšími ingrediencemi motorkářského života.

Akce, jejíž popularita rok od roku stoupá, přitahuje vedle nezávislých úpravců i renomované výrobce a jejími oficiálními účastníky jsou tak mimo jiné i značky Triumph, BMW, Ducati, Indian, Yamaha či Honda.

Posledně jmenovaná značka pak na letošní festival Bike Shed přivezla dvojici strojů. Prvním byl koncept CB1100TR, který přímo vychází z aktuálních sériových modelů CB1100 EX a RS.

Tento motocykl, jehož srdcem je mohutný řadový čtyřválec, je dílem vývojového centra značky Honda v Římě a jeho tvůrci jej uvedli jako krále městských okruhů. Inspirací se přitom staly stroje pro závody na hliněných oválech.

Koncept CB1100TR měl sice premiéru již na podzimní výstavě EICMA 2016, ale právě díky svému vzhledu, který je v současnosti mezi příznivci upravovaných motorek stále populárnější přitahoval pozornost i v Londýně.

Novinkou připravenou pro festival Bike Shed byla přestavba novinky letošní sezóny, jíž je model Honda CMX500 Rebel. Ve své sériové podobě má tento půllitrový řadový dvouválec vzhledově nejblíž k japonským soft chopperům z osmdesátých let, ale po všech provedených úpravách se přiblížil k terénním motorkám.

Za úpravou stojí přední britský tatér Dan Gold, který ji provedl na přání samotného zastoupení značky Honda ve spolupráci s firmou RB Kustoms.

Výsledkem je lehce působící stavba, která zaujme svými tvary i světlou výškou. Podle jejích tvůrců se v této motorce odráží vliv BMX a skateboardové kultury, který se prolíná se tradičním stylem terénních motorek.

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud