Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai Accent: Závěr kariéry s první cenou 189.900,- Kč, rádio standardem

Diskuze (20)
Hyundai Accent zůstává na první pohled ve stínu novějších modelů své značky, přesto si ale drží zájem zákazníků. Důvodem je především výborný poměr cena/výbava.

Základní provedení Hyundai Accent Classic má ABS, dva airbagy, posilovač řízení, centrální zamykání, otáčkoměr, dělená zadní sedadla, výškově nastavitelný volant a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. Standardem jsou i zrcátka a boční ochranné lišty v barvě vozu, ke všem Accentům navíc Hyundai v rámci aktuální akce dodává autorádio s podporou CD/MP3.

Výbava Comfort je dražší o 10 tisíc Kč. Proti Classic má navíc elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a palubní počítač.

Vrcholem v rámci řady Accent je provedení Style. Příplatek 30 tisíc Kč znamená rozšíření výbavy o klimatizaci, alarm, přední mlhovky, dálkový ovladač centrálního zamykání a výškové reproduktory. Vzhled vylepšují kliky dveří v barvě karoserie.

Hyundai Accent - ceny na českém trhu (březen 2010)
Motor1,4i DOHC 16V1,5 CRDi VGT
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]13991493
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]71/600081/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]125/4700235/1900-2750
Max. rychlost [km/h]177176
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,311,5
Komb. spotřeba [l/100 km]6,24,6
Cena Classic [Kč]189.900,--
Cena Comfort [Kč]199.900,-229.900,-
Cena Style [Kč]229.900,-259.900,-

Diskuze (20)
12. 3. 2010 13:58
Re: Divím se...
Ešte by to chcelo nejaký ten litrík v kufri naviac.
12. 3. 2010 09:30
Re: Myška hrabalka
V tomhle se pohybujeme už v oblasti zbožných přání a spekulací. Cena Accentu je výprodejová. Jak Hyundai nastaví v ČR/SR ceny malých modelů po jeho ukončení, se uvidí a záleží na řadě faktorů, které při pohledu zvenčí těžko vyhodnotíme. Preferování verzí kombi/sedan/hatch je regionální, možná dokonce lokální věc. Pro výrobce je to ryze pragmatická kalkulace, jestli té které verze prodá globálně tolik, aby mu to zaplatilo vývoj a výrobu. To je nám myslím oběma jasné. Těžko s tím taky srovnávat situaci Citroenu jako víceméně regionálního výrobce, kterého asi nálady kupců v Evropě zasahují mnohem bolestivěji, to neumím posoudit, Citroenem se moc nezabývám. - Jestli tvůj modelový kupec bude myslet, že Venga je pro něj cenově příliš náročná, stojí pro Hyundai otázka tak, jestli to znamená 10, 100, 1000... ztracených kupců a zda je pro danou lokalitu (třeba ČR) ochoten udělat nějakou extra holou výbavu a nabídnout extra nízkou cenu. Osobně ale pochybuju, že to má faktický ekonomický přínos, spíš to jen psychologicky naláká "šetrné" kupce, aby je pak prodejce mohl zpracovat, aby koupili vyšší výbavu ("těch pár korun rozdílu už vás nezabije - a získáte o hodně víc"). Zdar :-)
12. 3. 2010 06:53
Accent
Soused ho má. Všechno funguje, akorát on je takovej kutil a furt něco vozí, takže by radši liftback... A ještě by se tomu dalo vytknout, že to vypadá "nudně jako Toyota"...
Ale jinak v pohodě kára. Akorát o té ceně mu radši říkat nebudu - kupoval to asi dva roky zpátky :-)
11. 3. 2010 19:27
Re: Myška hrabalka
Uvidíme. Každopádne rozdiel v cene medzi Vengou a Accentom je pri zhruba rovnakých výbavách na úrovni 3-4 tisíc €, čo si každý, čo nechce alebo nemôže investovať viac peňazí dobre rozmyslí. Auto ako i20 je fajn, ale bez väčieho kufra Hyundai/Kia stratí časť zákazníkov, Venga tú dieru nezakryje rovnako ako napríklad u Citroena cítia absenciu kombi doteraz, napriek trom modelom stredného MPV (Xsara Picasso, C4 Picasso a Grand C4 Picasso).
11. 3. 2010 19:00
Re: Myška hrabalka
Klaudie, já myslím, že Hyundai i Kia to chtějí řešit MPV, taková Venga jako náhrada za kombi velikosti Fabie bez problémů obstojí. Já samozřejmě nejsem nadšený ze ztráty délky nákladového prostoru, který to s sebou nese, ale nic s tím nenaděláme, ani ten vrátný z Nošovic nám nepomůže. ;-)