Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai Genesis 5,0 V8 GDI R: Nový pětilitrový osmiválec a osmistupňová převodovka z Koreje

David Bureš David Bureš 26. 5. 2011 • 14:31
30
72
Zobrazit náhledy (30)
Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis Hyundai Genesis
Modernizovanou verzi Hyundaie Genesis je v USA možné objednat i s pětilitrovým motorem V8 o výkonu 320 kW.

Jihokorejská automobilka Hyundai zveřejnila podrobnosti o nově nabízeném pětilitrovém vidlicovém osmiválci pro luxusní sedan Genesis. Ten je v nabídce umístěn nad stávající 4,6 V8 Tau.

Nově nabízený vidlicový osmiválec pro modernizovaný Genesis díky většímu objemu, přímému vstřikování GDI a variabilnímu časování ventilů D-CVVT posílil na 320 kW při 6400 min-1 a 510 Nm při 4000 min-1. Podle automobilky se jedná o vůbec nejsilnější automobilový motor, jaký kdy Hyundai vyrobil.

S větším objemem je spojena i vyšší spotřeba paliva. Podle předpokladů Hyundaie modernizovaný Genesis s 5,0 V8 GDI ve městě spotřebuje 14,7 l/100 km, spotřeba na dálnici má činit 9,4 l/100 km. U motoru 4,6 V8 Tau je udávaná spotřeba ve městě 13,8 l/100km, na dálnici potom 9,1 l/100 km.

Pětilitrový osmiválec je kombinován s novou osmistupňovou automatickou převodovkou, která je vlastní konstrukcí Hyundaie. Podle automobilky je převodovka díky dvěma dalším stupňům účinnější, má hladší řazení a pomůže autu kv lepšímu zrychlení. Nový automat, se kterým je možné volit stupně i manuálně, je dostupný také pro ostatní nabízené motory pro faceliftovaný Genesis.

Genesis s motorem 5,0 V8 GDI je doplněn o označení R-Spec, což znamená naladění zaměřené sportovněji smýšlející řidiče. Konkrétní změny zahrnují standardní 19palcová litá kola, obutá do pneumatik Potenza 235/45, a sportovnější nastavení převodovky, podvozku i řízení.

Ve výbavě Genesisu 5,0 V8 GDI nechybí měnič na 6 DVD, Bluetooth hands-free, tempomat, systém hlídající opuštění jízdního pruhu (LDWS), parkovací senzory, vyhřívané všechny sedačky a ventilované sedadlo řidiče.

Genesis s motorem 5,0 V8 GDI v USA stojí 46.500 dolarů (v přepočtu zhruba 791.000,- Kč). Se slabší 4,6litrovou V8 o výkonu 282 kW stojí Genesis 44.500 dolarů (cca 757.000,- Kč). Základní motorizací je 3,8litrová V6 GDI o výkonu 248 kW, ta je v USA za 34.200 dolarů (asi 582.000,- Kč).

Modernizovaný Genesis pro modelový rok 2012 dostal upravený vzhled. Čelní maska narostla do šířky, otvory v předním nárazníku jsou mohutnější, v předních světlometech se objevily diody.

Do vnějších zpětných zrcátek můžou být zabudována příplatková světla osvětlující dveřní prostor. Grafika zadních světlometů byla modifikována, novinkou jsou také koncovky výfuku integrované do zadního nárazníku.

Témata
3. 6. 2011 22:46
Re: pekne sme odbocili do temy
nstar ty si velmi smiesna figurka, tusim si idem precitat aj tvoje starsie prispevky :-)
28. 5. 2011 15:29
Re: korea=cina
Jižní Korea je jedna z nejvyspělejších zemí světa a tomu odpovídá i tamní prostředí (Vysoká cena práce atd.). Proto,aby byli více konkurenceschopnejší,dotuje tamní vláda podnikuům výrobu. Proto mohou být s cenou míně pod JP i Evropou. Jinak bludy typu Korea=Čína může vyplodit jen osoba absolutně neznalá věci. Pokud máte dost peněz,zajeďte se podívat a pochopíte.
Avatar - R32
27. 5. 2011 13:05
Re: mili chlapci
Fakt som už nechcel písať, ale nedá mi... žiaľ keď niekto v 29. rokoch nevie rozdiel medzi podloženým argumentom a subjektívnym nepodloženým tvrdením zakomplexovanej hlavy nieje čo riešiť. Howk, viac už fakt nebudem reagovať, biela stena bude vždy biela a tvoje slepecké okuliare na tom nič nezmenia. čaw, hádam to raz pochopíš... ;-\
27. 5. 2011 12:13
Re: mili chlapci
TOTO SOM ti OKOPIROVAL: Thats why: korejske auta su lacnejsie a vybavenejsie oproti tradicnym znackam...nikomu nie je podozrive preco?
Stlacaju ceny tradicnych vyrobkov – co by niekto mohol sudit ako pozitivum, no opak je pravdou...ceny sa znizuju na ukor uspory nakladov=nizsia kvalita vyrobku=tradicne vyrobky klesaju na kvalite aby dohnali cenovo korejske lowendy – pretoze konkurencny boj
Aj novy korejec s 1000km na tacho je bezcenna skatula, ci uz sa jedna o poistnu udalost, nasledny predaj alebo moralnu hodnotu
Nakup korejskeho auta = nakupu cd prehravaca z trhu...
Kupujete si aj cinske alebo korejske pneumatiky??? Verim, ze nie a tiez nemusia mat najhorsiu zivotnost...

Uz mi viac nepis prosim, lebo mi je smutno, ze na teba reagujem
Avatar - R32
27. 5. 2011 12:09
Re: mili chlapci
Jasne, ani v jednom tvojom dementnom príspevku nieje ani jeden argument o tom, prečo sú vlastne tie Kórejské autá zlé, len samé nepodložené drísty z tvojej chorej hlavy. My ostatní ti tu dávame pádne podložiteľné argumenty AUTO BILD Qualitätsreport 2010 - Hyundai je na prvom mieste za rok 2010 !!! , výsledky JD Power, 5 ročná záruka (lebo si ju môžu dovoliť a stoja si za svojími výrobkami)... to sú argumenty, chápeš? ARGUMENTY... nie tvoje drísty typu "lebo Kórea" Sa konečne spamätaj, to sú skrátka fakty a nie tvoj zatemnený mozog....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud