Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i10: Dva motory a čtyři stupně výbav od 189.990,- Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Modernizované Hyundai i10 je českém trhu nabízeno pouze se čtyřválcovými motory, které lze kombinovat s manuální i automatickou převodovkou.

Hyundai i10 se v modernizované podobě poprvé představilo na loňském podzimním autosalonu v Paříži. Kapkovitá světla se na i10 přizpůsobují nové masce, uvnitř sdruženého světlometu se objevuje chromovaný vlnící se dekor, který má i ix20.

Modernizace se dotkla i bočního profilu a zadní partie vozu. Moderní vzhled nového i10 doplňují vnější zpětná zrcátka s integrovanými směrovými ukazateli, přepracovaná zadní skupinová světla a nárazník.

Nejzásadnější novinkou je motor řady Kappa o objemu 1,0 l, který prozatím z důvodu vysoké ceny nebude na českém trhu nabízen. Celohliníkový tříválec se čtyřmi ventily na válec dosahuje nejvyššího výkonu 51 kW (69 k) při 6200 min-1 a maximálního točivého momentu 95 Nm při 3500 min-1.

Paleta pohonných jednotek pro české zákazníky zůstává věrná čtyřválci o objemu 1,1 litru, který v rámci modernizace posílil ze 48 na 51 kW (69 k). Druhou motorizací je modernizovaný čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 63 kW (85 k). Oba motory jsou k dispozici s manuální pětistupňovou nebo automatickou čtyřstupňovou převodovkou.

Základ nabídky za 189.990,- Kč představuje výbava Start, která je k dispozici pouze s motorem 1,1 12V a manuální převodovkou. Její součástí je ABS s EBD, brzdový asistent, airbag řidiče, imobilizér, příprava pro autorádio s dvojicí reproduktorů a anténou, dělené a sklopné zadní opěradlo, tónovaná skla, otáčkoměr, sada na opravu pneumatik a 13palcová kola.

Druhý stupeň výbavy s označením Classic je určen pro stejnou motorizaci a přidává centrální zamykání, posilovač řízení, výškově stavitelný volant, airbag předního spolujezdce, dojezdovou rezervu a nárazníky v barvě karoserie.

I výbava Classic Plus je určena pouze pro základní motorizaci, ale zákazníci již mají možnost volby mezi manuální a automatickou převodovkou. Oproti nižším stupňům je standardem manuální klimatizace a autorádio s CD i MP3 přehrávačem a vstupy AUX i USB. Verze s automatickou převodovkou stojí na 14palcových kolech.

Vrcholem nabídky je provedení Comfort, u nějž lze volit mezi 1,1 12V a 1,2 16V. Obě motorizace je možné kombinovat s manuální nebo automatickou převodovkou. Standardem této výbavy jsou kromě již zmiňovaných prvků přední světla do mlhy, alarm, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, výškově stavitelné sedadlo řidiče, elektrické ovládání předních oken, ovládání rádia na volantu a 14palcová kola. Verze Comfort má chromovanou masku chladiče a vnější zpětná zrcátka i kliky dveří a boční ochranné lišty v barvě karoserie.

Hyundai i10 - Technická data a ceny po faceliftu
Motor1,0 12V1,1 12V1,1 12V1,2 16V1,2 16V
Převodovka5M5M4A5M4A
Zdvihový objem [cm3]9981086108612481248
Válce/ventily3/44/34/34/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]51/620051/550051/550063/600063/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]95/350099/450099/4500121/4000121/4000
Max. rychlost [km/h]149156149169160
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,815,017,112,213,8
Komb. spotřeba [l/100 km]4,24,75,84,65,5
Cena Start [Kč]-189.990,----
Cena Classic [Kč]-199.990,----
Cena Classic Plus [Kč]-217.990,-242.990,---
Cena Comfort [Kč]-229.990,-254.990,-239.990,-264.990,-

Za příplatek 9.000,- Kč je pro všechny stupně výbavy k dispozici metalický lak karoserie.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)