Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai pro virtuální i skutečné závodníky

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 15. 9. 2015 • 14:22
49
Zobrazit náhledy (49)
hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport hyundai supersport
Hyundai ve spolupráci s Gran Turismo 6 představuje koncept N 2025 Vision Gran Turismo, který míří do světa virtuálních závodů, zatímco pro ty skutečné je připraveno i20 WRC.

Hyundai v případě svého konceptu N 2025 Vision Gran Turismo podobně jako řada jiných automobilek nejprve vypustilo několik ochutnávek v podobě detailních záběrů a nyní u příležitosti autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem jej představuje v celé kráse.

Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo poslouží k propagaci samotné značky i její sportovní divize N. Linie konceptu nezapřou jistou inspiraci současným speciály pro vytrvalostní okruhové závody, což se ovšem nedá říci o technice pohonného systému.

Základem vozu má být monokok z uhlíkových vláken vyztuženými plasty (CFRP), který má zásadní podíl na celkové hmotnosti 972 kg. K pohonu pak slouží systém s vodíkovými palivovými články a čtveřicí elektromotorů v kolech. Vůz pak disponuje výkonem až 650 kW (871 k).

Vedle futuristického pohonného systému má pak Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo vynikat i propracovanou aerodynamikou. Několik řešení bylo převzato z leteckého průmyslu.

Kromě svého příspěvku do světa virtuální reality přivezl Hyundai také zástupce svých skutečných závodních aktivit v podobě i20 WRC s karoserií nové generace. Novinka je v současnosti důkladně testována, aby se poprvé postavila na start ostré soutěže při Rally Monte Carlo v lednu 2016.

Pozornost pak bezpochyby přitáhne i závodní bob pro korejský národní bobový tým, na jehož vývoji se divize Hyundai N podílela a přispěla především při testování aerodynamickém tunelu a zpracování uhlíkovými vlákny vyztuženého plasty (CFRP), z nějž je tělo bobu.

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku