Infiniti chystá tři modely s pohonem předních kol
Všechna současná Infiniti sdílí platformu Front-Midship. V ní je motor uložen podélně za přední nápravou a pohání zadní nebo všechna čtyři kola. Na této technice fungují hned čtyři modelové řady – M, G, EX a FX. Přínosem jsou vytříbené jízdní vlastnosti napříč celým portfoliem, společně s tím jde ale zbytečně vysoká hmotnost menších modelů.
V průběhu následujících let má proto automobilka v úmyslu uvést na trh tři (až na jednu výjimku menší) modely s motorem napříč a pohonem předních kol. Automobilka tvrdí, že zákazníkům ve skutečnosti tolik nezáleží na použité technice, ale na tom, jak auto funguje. Proto se neobává oslabení image svých modelů.
Nejblíže sériové výrobě má sedmimístný crossover JX představený letos v srpnu. Prodávat se má zatím jen v USA, kde se bude také vyrábět. Do prodeje jde v dubnu 2012, dostane šestiválec spojený s předními nebo všemi koly přes převodovku CVT.
Nejspíš v roce 2013 přijde produkční verze konceptu Etherea. Vůz nižší střední třídy chce konkurovat BMW řady 1. Pravděpodobně vsadí na extravagantní design a hybridní pohon.
Posledním z trojice je zatím blíže nespecifikovaný elektromobil. Bude využívat techniku odvozenou od Nissanu Leaf. Termín jeho příchodu je zatím neznámý.
Pohon předních kol není pro Infiniti neznámým polem. Model G20 z počátku 90tých let byl zase ve skutečnosti tehdejším Nissanem Primera, do roku 2004 se vyráběly modely I30 a I35 u nás známé jako Nissan Maxima – měly motor napříč a poháněná přední kola.