Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Infiniti QX70S Design: Novinka pro Paříž už má české ceny

Jan Mička
Diskuze (8)
Infiniti na pařížský autosalon doveze novou linii modelu QX70. Vůz je určen pro vybrané evropské trhy a dokonce už známe české ceny.

Infinini QX70 (dříve FX) nemá po stránce designu konkurenci. Nemám nyní na mysli, že se vám musí nutně líbit, ale zkrátka nezapadá do konceptu unifikace, který dnes nastolily evropské luxusní automobilky. Naštěstí…

Už základní verze Infiniti QX70 dokáže zaujmout na první pohled, linie S Design, kterou si luxusní divize japonského Nissanu připravila pro pařížský autosalon, však bude zase o kus extravagantnější. Infiniti tvrdí, že chromový odstín laku karoserie je klíčem, který odemyká temné stránky automobilu. Inu, zajímavé tvrzení…

Z prvních snímkům je patrné, že chrom našel místo na masce chladiče, bočních vzduchových průduších a prý také na orámování předních mlhových světlometů či dekoru kolem zadní registrační značky. Nezapomnělo se ani na světlomety – mají nyní kouřový podklad a korespondují se šestipaprskovými disky o průměru 21“, kryty vnějších zpětných zrcátek nebo podélnými střešními lištami. Jmenované prvky jsou totiž zahaleny do černého laku.

Odraz vnějších specifických prvků je patrný také v interiéru – na středové konzole, tunelu a výplních dveří našly místo černé dekory a kožená sedadla jsou prošitá stejnou nití, jako v QX70 Vettel Edition. Výbava vychází z linie S Premium, ve standardu proto najdeme například rozsáhlý balíček multimediálních prvků (jinak stojí 90.750 Kč). Za metalízu si však musíte připlatit 24.805, čímž se linie S Design neliší od ostatních nabízených výbav.

Infiniti QX70 S Design se sice představí až na autosalonu v Paříži, české zastoupení značky však s platností od 1.9.2014 zveřejnilo jeho ceny. Vůz bude na našem trhu dostupný se zážehovým šestiválcem o objemu 3,7 litru (235 kW) a vznětovým třílitrem o výkonu 175 kW. Oba agregáty jsou spojeny se sedmistupňovou automatickou převodovkou, která je navíc vybavena hořčíkovými páčkami pro řazení pod volantem.

Infiniti QX70S Design - technická dat a české ceny
Motor3.7 V63.0d
Převodovka7A7A
Zdvihový objem [cm3]36962993
Válce/ventily6/46/4
Největší výkon [kW/min-1]235/7000175/3750
Největší toč. mom. [N.m/min-1]360/5200550/1750
Max. rychlost [km/h]233212
Zrychlení 0-100 km/h [s]6.88.3
Komb. spotřeba [l/100 km]12.18.6
Cena [Kč]1.578.5961.632.037

Jan Mička
Diskuze (8)
Avatar - pelikoš
14. 9. 2014 13:34
Re: jasně
radši boubelku, i když ve srovnání s X6 to rozhodně boubelka není, nežli mastodonta. a vzhledem k tomu, jak je hustá prodejní síť infiniti, tak jich jezdí docela dost. takže zase tak špatný to není.
14. 9. 2014 09:57
Re: Nevím jestli
Asi se přiučili u BMW :-)
14. 9. 2014 09:23
Re: jasně
...to je asi to jediný... Nicméně nekritická láska a zaměření na jednu jedinou věc je cesta zpátky na stromy. Tohle auto je prostě špatný. ;-)
Avatar - pelikoš
14. 9. 2014 08:13
Re: jasně

když ji miluješ, není co řešit :-!
14. 9. 2014 07:26
Re: jasně
Taková boubelka, proti gustu žádnej dišputát...ale jezdínstrašně, bez ohledu na pohon. Tvrdý, uskákaný, V6 benzín subjektivně nejede, nafta žádná sláva. Uvnitř bez prostoru, prostě divný...
X6 je o tolik lepším SAV až mi stávající generace QX70 nedává vůbec smysl.