Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki uvádí KX450 v její nejnovější podobě pro modelový rok 2019

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Kawasaki se svou řadou KX patří ke špičce mezi výrobci motokrosových motocyklů již více než čtyřicet let. Nejnovější evoluce aktuálního vrcholu v nabídce motokrosových strojů značky Kawasaki má jediný cíl.

Kawasaki v současnosti nabízí motokrosové motocykly pro začátečníky i mistrovské stroje a právě do druhé kategorie patří model KX450 v provedení pro modelový rok 2019, jehož cílem je probojovat se vždy na stupně vítězů.

Vrchol v paletě motokrosových speciálů značky Kawasaki zůstává věrný tradiční zelené barvě a přináší řadu novinek, zvyšujících výkonost i ovladatelnost tohoto stroje.

Při vývoji KX450 pro modelový rok 2019 byla velká pozornost věnována pohonné jednotce a výsledkem je prakticky nový a podle materiálů Kawasaki o 2,5 kW (3,4 k) výkonnější kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec o objemu 449 cm3 s rozvodem DOHC a vstřikováním paliva.

Poprvé v historii motokrosových motocyklů značky Kawasaki je použit elektrický startér a novinkou pro KX450 je i lehká lithium-iontová baterie a hydraulická spojka. S pohonnou jednotku spolupracuje pětistupňová převodovka.

Kawasaki KX450 se vedle svého nového motoru může pochlubit i přepracovaným hliníkovým rámem, vynikajícím svou štíhlou a pevnou stavbou. Přepracování se týká i komponentů podvozku, kdy je vpředu použita vidlice Showa 49 mm a vzadu odpružení Uni-Trak. Výkonnější je pak kromě motoru i brzdový systém.

Motocykl s 21palcovým předním a 19palcovým zadním kolem má rozvor 1485 mm, celkovou délku 2185 mm, výšku 1275 mm, šířku 830 mm a sedlo ve výšce 955 mm. Kawasaki uvádí suchou hmotnost 105,4 kg, což znamená, že s plnou nádrží o objemu 6,2 l se hmotnost lehce přehoupne přes 110 kg.

Změny provedené v oblasti techniky doplňují nové kompaktnější plasty, které umožňující jezdci volnější pohyb na stroji při rychlé jízdě a skocích v terénu.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)