Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki a její terénní stroje pro modelový rok 2018

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 12. 6. 2017
68
Zobrazit náhledy (68)
Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KLX110 Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250Fv Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX250F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX450F Kawasaki KX65 Kawasaki KX65 Kawasaki KX65 Kawasaki KX65 Kawasaki KX65 Kawasaki KX65 Kawasaki KX65 Kawasaki KX85 Kawasaki KX85 Kawasaki KX85 Kawasaki KX85 Kawasaki KX85 Kawasaki KX85 Kawasaki KX85 Kawasaki KX85
Kawasaki již nyní představuje své motokrosové speciály a endura v provedení pro modelový rok 2018. Největší novinky se týkají modelu KX250F, zatímco u zbývajících strojů se jedná především o kosmetické úpravy.

Kawasaki zájemcům o svezení ve skutečném terénu nabídne trojicí modelů, které míří na motokrosové tratě, zatímco dva typy jsou svým výrobcem uváděny jako endura. Všechny terénní stroje japonské značky pro modelový rok 2018 spojuje nová grafika polepů, doplňujících jejich tradiční zelenou barvu.

Základem nabídky motokrosových speciálů jsou stroje pro nejmenší. Prvním z nich je KX65 s kapalinou chlazeným dvoutaktním jednoválcem o objemu 64 cm3 a šestistupňovou převodovkou. Tento model kombinuje přední 14palcové a zadní 12palcové kolo.

Následující Kawasaki KX85 je rovněž určena pro děti a mládež. Tento model s kapalinou chlazeným dvoutaktním jednoválcem o objemu 84 cm3 a šestistupňovou převodovkou je nabízen ve dvou provedeních. První má 17- a 14palcové pneumatiky, zatímco to druhé stojí na 19- a 16palcových pneumatikách.

Nejvýraznější změny pro modelový rok 2018 se odehrály u modelu KX250F určeného pro starty ve třídě MX2. Novinky u tohoto motokrosového speciálu se týkají především jeho pohonné jednotky, kterou je kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec o objemu 249 cm3, spolupracující s pětistupňovou převodovkou.

Motor Kawasaki KX250F se pro příští sezónu dočkal nového palivového čerpadla a přepracování systému vstřikování paliva. Nová je pak i hlava válce a upraven byl i výfukový systém spolu se zavěšením motoru. Všechny provedené změny spolu s novým nastavením řídící jednotky pak mají zajistit vyšší výkon a zároveň lepší průběh točivého momentu.

Vrcholem mezi motokrosovými stroji japonské značky pak i pro modelový rok 2018 zůstává model KX450F, který se rovněž dočkal nového designu své grafiky a je i nadále poháněn kapalinou chlazeným čtyřtaktním jednoválcem o objemu 449 cm3 ve spojení s pětistupňovou převodovkou.

Kawasaki KLX110 se vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcem o objemu 112 cm3 a čtyřstupňovou převodovkou má být ideální stroj pro děti, které chtějí pod dohledem zkušených jezdců vstoupit do světa jízdy v terénu a zaměřit se na soutěže v enduru.

Naopak pro zkušené soutěžní jezdce je pak určen model KLX450R, který sdílí techniku s motokrosovým speciálem KX450F.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor