Ken Block v premiérové Elecktrikhaně dává elektrickému Audi S1 Hoonitron co proto
Americký soutěžák se proháněl ulicemi nočního Las Vegas a jako vždy se jedná o velice kvalitní stopáž, ze které se vám bude tajit dech.
O spolupráci Kena Blocka s automobilkou Audi již nějakou dobu víme. Nyní konečně spatřila světlo světa nová Gymkhana, nyní Elecktrikhana, kvůli které vlastně vznikl i speciál Audi S1 Hoonitron, inspirovaný legendárním modelem Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak.
Ve více než devítiminutové stopáži téměř nemůžete spustit oči z toho, co Ken Block s modelem S1 Hoonitron vyvádí. Slavný jezdec se prohnal pře Las Vegas Strip, nejslavnější ulice, místní hotely i garáže, kde předvedl divoké kousky, doplněné obrovským množstvím dýmu z pálících se pneumatik.
“S modelem S1 Hoonitron jsme vstoupili na zcela novou půdu,” řekl Oliver Hoffmann, ředitel technického vývoje Audi. “Vývoj plně elektrického prototypu pro speciální požadavky našeho partnera Kena Blocka byl velkou a vzrušující výzvou, které se celý tým chopil na výbornou. Je skvělé vidět, jak je heslo “Vorsprung durch Technik” prezentováno ve zcela novém prostředí”.
Bylo opravdu příjemné vidět, že Ken Block, potažmo představitelé Audi, nezapomněli na svojí minulost a v Elecktrikhaně je k vidění hned několik historických závodních speciálů. Pro příklad můžeme zmínit Audi 90 IMSA GTO, Audi 200 Trans Am, Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak, Audi quattro Group B, speciály z Le Mans jako Audi R8 LMP a Audi R18 e-tron quattro, nebo sériové modely typu Audi RS2 nebo Audi RS e-tron GT. Na jedné z křižovatek se v jednom z vozů objeví také Tom Kristensen, devítinásobný vítěz Le Mans.
Jestli někdo umí prodat elektromobilitu, tak je to právě Ken Block. Bez nadsázky můžeme říci, že tahle spolupráce se Audi povedla. V současné chvíli má video z Electrikhany na YouTube za týden od premiéry tři miliony zhlédnutí. Nejsledovanější Gymkhana s 57 miliony zhlédnutí je s pořadovým číslem sedm, natočena byla v ulicích Los Angeles a hlavní roli si v ní střihl upravený Ford Mustang z roku 1965.