Kia Soul a křečci: Nejlepší automobilová reklama roku
Reklama This or That, kterou Kia v USA propaguje model Soul, získala v USA ocenění Nielsen Automotive Ad of the Year. Pro automobilku to znamená druhou trofej v řadě, před rokem obdržela stejné ocenění za reklamu A New Way to Roll, kde byli v hlavní roli opět křečci a Soul.
Klip z produkce studia David&Goliath se vysílal od května 2010. Zasazuje Kiu Soul do městského prostředí a ukazuje tento model jako vhodnější dopravní prostředek než topinkovač, pračku nebo kartonovou krabici. Celý klip se odehrává ve fiktivním světě křečků, kde jsou ulice jako například Hamsterdam Avenue.
Hudební doprovod obstarává písnička The Choice Is Yours (Revisited) z roku 1991 od hiphopového dua Black Sheep.
Reklamní kampaně na Soul nesou své ovoce nejen v podobě ocenění, malý crossover je druhou nejprodávanější Kiou v USA a za poslední rok její prodeje vzrostly o polovinu.