Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Venga (kompletní ceník): V zaváděcí akci od 279.980,- Kč, turbodiesel od 319.980,- Kč

Diskuze (74)
Dnešním dnem oficiálně startuje prodej malého MPV Kia Venga. Základní provedení 1,4 CVVT Active stojí 299.980,- Kč, v zaváděcí akci je ale výbava Active zlevněna o 20 tisíc Kč, takže nejlevnější provedení se reálně nabízí za 279.980,- Kč.

Kia nabízí pro Vengu celkem pět motorizací. Základem je 1,4 CVVT o výkonu 66 kW, o 20 tisíc Kč dráž vyjde druhý benzinový motor 1,6 CVVT (92 kW). Za dalších 20 tisíc Kč navíc proti šestnáctistovce zákazník získá turbodiesel 1,4 CRDi naladěný na 55 kW. Na výběr je i jeho silnější verze se 66 kW a šestistupňovou převodovkou, nejsilnějším motorem je 1,6 CRDi o výkonu 92 kW.

Základní výbava Active obsahuje světla pro denní svícení, centrální zamykání, přípravu pro rádio, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělená a posuvná zadní sedadla, elektrické stahování předních oken, výškově a podélně nastavitelný volant, šest airbagů, aktivní opěrky hlavy a stabilizační systém.

Za klimatizaci je potřeba připlatit 20.000,- Kč, originální autorádio vyjde na 10.000,- Kč. Nejlevnější Venga stojí na ocelových kolech s pneumatikami 195/65 R15.

Comfort přidává zpětná zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, přední mlhovky, manuální klimatizaci, alarm a dálkový ovladač k centrálnímu zamykání (sklopný klíč), rádio s připojením USB, palubní počítač, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a chromový paket v interiéru.

Comfort Plus vyjde o 20 tisíc Kč dráž a za to přidává automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla a klimatizovanou schránku před spolujezdcem.

Vrcholem nabídky je provedení Exclusive. Až v této výbavě má Venga litá kola (pneu 205/50 R16), dále nechybí zatmavená zadní boční okna, ovládání rádia na volantu, Bluetooth handsfree, elektricky sklopná zpětná zrcátka s integrovanými směrovkami a zadní parkovací čidla. Interiér se odlišuje polokoženým čalouněním Bamboo a lesklým černým dekorem.

Z příplatkové výbavy je možné vybírat panoramatické střešní okno (+30.000,- Kč) a systém vypínání motoru ISG (+7.000,- Kč – v tabulce údaje kombinované spotřeby v závorkách). Pro motor 1,6 CVVT lze také za příplatek 30 tisíc Kč zvolit automatickou převodovku, tato varianta ale vylučuje instalaci systému ISG.

Kia Venga - ceny při uvedení na český trh (prosinec 2009)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,4 CRDi1,4 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M5M6M6M
Zdvihový objem [cm3]13961681139613961582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/630092/630055/400066/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/4000156/4200220/1750-2350220/1750-2350260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]167182157167182
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,910,917,414,511,1
Komb. spotřeba [l/100 km]6,2 (5,9)6,7 (6,2)4,8 (4,4)4,7 (4,5)4,9 (4,5)
Cena Active [Kč]279.980,-299.980,-319.980,-334.980,-349.980,-
Cena Comfort [Kč]339.980,-359.980,-379.980,-394.980,-409.980,-
Cena Comfort Plus [Kč]359.980,-379.980,-399.980,-414.980,-429.980,-
Cena Exclusive [Kč]-429.980,--464.980,-479.980,-

Ceny uvedené v tabulce jsou po započítání zaváděcí slevy 20.000,- Kč pro výbavu Active. Od jara 2010 se podle našich informací v ceníku také objeví nové nejlevnější provedení – 1, 4 CVVT Fresh.

Diskuze (74)
15. 12. 2009 15:18
Re: Roomster skoncil
Roomster je taky podivny jazvecik skaredy. Viezol som sa v nom. Je to moc uzke, nizke a dlhe na minivan.
Vo Venge som zatial len sedel ale bol som milo prekvapeny. Je to krasne auto (i ked ja by som si cervenu nevybral) a vo vnutri ma clovek skvely pocit. Obzvlast vzadu je kopa priestoru aj nad vlavou aj na nohy, sedak je krasne dlhy.
Vpredu je to velkopriestorove vratane adekvatnej pozicie za volantom. Kufor je stale velmi slusny.
V roomstery si vpredu clovek mysli, ze sedi vo Fabii a to je nevyhoda. Neviem preco si skodovaci nedali trochu namahy navrhnut nieco podobne ako je Meriva. Asi to bude tym, ze fabiacka platforma ich znacne obmedzuje..
V CZ a SK ludia stale akosi hodnotia auto v style, ze cim vacsi kus z vonku tak tym lepsie.. Preto to porovnavanie so Ceed SW..i ked je drahsi.
14. 12. 2009 21:44
Re: VENCA MPV
Kvuli tomu saskovi se registrivat? Spousta lidi si neuspech v beznem zivote kompenzuje ve virtualnim prostoru. Ten neuspech samozrejme nemusi byt fatalni, ale zkratka nekdo chce jeste vic, a to je zrejme pripad i tohoto individua. Pise takove blbosti, ze jim neveri ani on sam a je vicemene zrejme, ze se zamerne snazi vyvolat konflikt a vzbudit nejake reakce. O autech vi jen to, ze se mu nektera libi, jezdi rychle, maji pohodlna sedadla atd atd. Zajimalo by me, zda umi francouzsky (krecovite francouzska stavba nekterych vet je zarazejici. Treba: "Jsi nez ...", opakuje to donekonecna). Nerekl bych, ze ma VW. Podle me ma nejake SUV, diesel.
14. 12. 2009 16:32
Re: VENCA MPV
Máš na to zdela neobjektivní pohled.
Jednoduše řečeno. Předokolka (ve srovnání se zadokolkou) tě doveze vždy a všude tam, kam budeš chtít, naopak zadokolka bude v zimě na zasněženém kopci zcela ztracena. Takže i kdyby to bylo jednou do roka, tak jí to nikdo neodpáře. Bude mít nálepku auta, které můžeš v zimě nechat pod kopcem a šlapat pěšky. :-!

Znovu opakuji, zadakolka má o trošku lepší jízdní vlastnosti na SUCHÉ ROVNÉ cestě. Na jiných površích a za jiného počasí ztrácí. V zimě dost výrazně. :-!
14. 12. 2009 16:26
Re: VENCA MPV
Možná bys mohl napsat, v čem s lussem nesouhlasíš, než jen tupě dávat palce dolů. :-!
14. 12. 2009 13:24
Re: VENCA MPV
:no: