Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Konečně lidová Škoda Enyaq iV? S novým financováním měsíčně stojí jako Kodiaq

Ondřej Mára
Diskuze (33)

Automobilka tak chce zpřístupnit elektromobilitu širšímu okruhu zájemců a zbavit je předsudků.

Jednou z největších překážek v expanzi elektromobility zůstávají poměrně vysoké pořizovací ceny, které zatím stále nespadly na takovou úroveň, aby dokázaly přilákat širší skupinu zájemců. Automobilka Škoda Auto se však rozhodla jít zákazníkům naproti s novou nabídkou zvýhodněného operativního leasingu.

Video se připravuje ...

Ve spolupráci se Škoda Financial Services a participujícími autorizovanými partnery přišla automobilka s  nabídkou operativního leasingu pro model Škoda Enyaq iV, která startuje od částky 15.990 Kč bez DPH. Bavíme se přitom o Enyaqu iV 80 v ceně 1.364.900 Kč při pronájmu na 36 měsíců a nájezdu 15.000 km ročně. Částka koresponduje s leasingovou splátkou podobně vybaveného kodiaqu, uvádí Škoda Auto.

Zpřístupňujeme tímto krokem elektromobilitu širšímu okruhu zájemců. Vůz na leasing se po 3 letech vrací, zcela tak odpadají například obavy ze stárnutí baterie. V ceně splátky je obsažen i záruční a pozáruční servis po celou dobu pronájmu, pojištění PLUS, povinné ručení, havarijní pojištění a pojištění skel, stejně jako sada kompletních zimních kol včetně jejich přezutí a uskladnění. Nabíjení je vyřešeno pomocí nabíjecí karty a aplikace Chargee,“ uvedl Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení Škoda Auto.

Video se připravuje ...

Automobilka navíc dodává, že ačkoliv trh s novými automobily stagnuje, registrace elektromobilů rostou. Podle předpokladů by se počty registrovaných elektromobilů a vozů se spalovacími motory měly v rámci EU srovnat zhruba do roku 2028, v případě Česka se však mluví až o roce 2030. Tempo přitom nezáleží pouze na rozvoji infrastruktury, ale také na boji s předsudky, v čemž by měla pomoci i tato akce automobilky, která platí pro firemní i soukromé zákazníky.

Dodejme, že zákazník dostává kromě vozu také záruční a pozáruční servis po celou dobu pronájmu, kompletní zimní kola včetně přezutí a uskladnění, povinné ručení a havarijní pojištění (včetně vnějších skel), Škoda Pojištění Plus a nabíjecí kartu s aplikací Chargee.

Ondřej Mára
Diskuze (33)

Doporučujeme

Avatar - Emel
24. 5. 2023 08:58
Re: Dobrej joke
Byl tu trojkový kombík za zajímavé peníze a nijak zázračně se neprodával. Dokud je tu za tu cenu 0.5 i30SW, není vyloženě nutný tlačit rodinu do Fabie. Problém malých aut je, že nedokážou být výrazně levnější, než kompakty - a bude to horší.
23. 5. 2023 21:48
Re: Sakra proč
:-[] :-[] :-[] :yes:
23. 5. 2023 19:55
Re: Dobrej joke
JJ to víš, každý ve Škodovce si myslí, že člověk s průměrným platem si může dovolit vyhodit oknem 19tis s DPH za Enyaq a po třech letech nebude mít nic ;-) V podstatě nesmysl...

Lidi by spíš ocenili, kdyby vznikla Fabia Combi s cenou do 500tis a vyměnilo by se spousta Euro2-4 ojetin ;-)
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2023 18:21
Sakra proč
Sakra proč jen ten chlap tvrdí úplně stejné co já?!? :-[] :-[] :-[]

Asi je to taky ruskej šváb že, vy eurohujerský tupani?!? Mimochodem, kam jste náhle zmizeli??? Běželi jste si pro sklidňující kapačky?!? :-[]
Avatar - Barrichello
23. 5. 2023 14:58
Už po 550x tu vyzývám zelenou úderku
k osvětě na Instáči. Tady to máte potvrzené, tak šup na Insta, najít barbíny, jejich sugardday, modelíny, celebrity a už do nich smažte at nelítaj 17x ročně do dubaje, mexika, brazílie, austrálie, kuby, secyhelly atd atd

Nejvíc, co můžeme udělat, je to, co lidé nechtějí pochopit. Omezit plýtvání energií. Kdyby lidem opravdu záleželo na tom, co udělat, tak by nelétali z Evropy na dovolenou do Thajska. Letecká doprava je aktivita nejvíc náročná na spotřebu uhlíku. Zároveň je nejtěžší ji dekarbonizovat.

A co je nejrychleji stoupající aktivitou v dnešním světě? Dálkové lety. Když vystoupím v Bruselu na letišti, první co vidím, jsou odlety do Cancúnu. Proč musí tolik lidí z Bruselu létat do Mexika? Aby tam leželi na pláži, která je stejná jako pláž ve Španělsku, kde by byli z Bruselu za hodinu? A ono se tam létá čím dál víc.

Tak kde se flákáte, líná soldatesko placená čínou za podporu OZE a EV?
Šup na insta rvát lidem do hlavy, at nikam nelítaj , dovolenou tráví na Lipně a klesnou emise.
A at nic nekupují na ebay, alíku a wishi, protože díky tomu startuje denně z Asie do EU a USA sotvky letadel napěchované cetkami.

Další miliony tun emisí a splodin.

Ano a ne. Když dáte dohromady všechno, co souvisí s cestováním – auta, lodě, letadla, hotely, restaurace, služby, celý turismus –⁠ to je dnes největší průmysl na světě. Když cestování zakážete, máte ztrátu desítek milionů pracovních míst. My už jsme skoro zničili zaměstnání v průmyslu, tam práci nahradily stroje nebo Číňani. Teď zničíme zaměstnání ve službách? Služby pohání právě turismus. Co budou lidé dělat? Všichni budou dostávat podpory od státu?

Ale holt budou muset některé státy vyhlásit státní bankrot no. :-) :-) :-)