Lamborghini Reventón Roadster: Stíhačka bez střechy
Při navrhování tohoto modelu se tým designérů opět inspiroval moderními bojovými letouny. Na konstrukci šasi roadsteru je použita vysokopevnostní ocel v kombinaci s karbonem. Ten zároveň tvoří prakticky všechny povrchové panely karoserie s výjimkou dveří, které jsou z ocelového plechu. Exkluzivní roadster má karoserii dlouhou 4700 mm, širokou 2058 mm a vysokou 1132 mm. Rozvor náprav je 2665 mm. Hmotnost Reventónu Roadster je 1690 kg, což je o pouhých 25 kg více než u kupé.
Stejně jako u kupé jsou i zde použity zadní svítilny ze světelných diod, zatímco dopředu posvítí bi-xenony a světelné diody budou určeny pro denní a směrová světla. K odlišnostem naopak patří, kromě absence pevné střechy, dvojice vystřelovacích ochranných oblouků za sedadly a nový kryt motorového prostoru. Pro roadster byl také namíchán nový odstín matného šedého laku karoserie.
Přístrojový panel je opět podobně jako v některých letadlech sestaven z displejů. Řidič může podle chuti volit jeden ze dvou druhů zobrazení údajů. První jsou digitální číslice a druhá verze nabízí zobrazení v podobě klasických analogových přístrojů. Zajímavým prvkem je ukazatel přetížení umístěný uprostřed mezi přístroji. Ten informuje o přetížení při akceleraci, brzdění i zatáčení. V interiéru samozřejmě nechybí exkluzivní materiály na čalounění sedadel, obložení desky, středového tunelu a výplní dveří. Například kaplička přístrojů je opracována z jednoho kusu hliníku a umístěna do palubní desky vyrobené z karbonu. Na čalounění je použita kombinace kůže s Alcantarou.
K pohonu poslouží nejnovější evoluce dvanáctiválce do V o objemu 6496 cm3 s výkonem 493 kW při 8000 min-1 a s točivým momentem 660 Nm při 6000 min-1. S tímto motorem bude spolupracovat šestistupňová převodovka e-gear s řazením pádly pod volantem a pohon všech čtyř kol. Kontakt s pevnou zemí Reventónu zajišťují 18palcová kola s pneumatikami o rozměrech 245/35 ZR18 vpředu a 335/30 ZR18 vzadu. Brzdový systém je vybaven karbon-keramickými kotouči o průměru 380 mm vpředu i vzadu a 6pístkovými třmeny. Pro bezpečný pohyb v městských ulicích přijde vhod systém, který umí zvýšit světlou výšku přídě o 40 mm.
Lamborghini Reventón Roadster zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,4 s a dosáhne maximální rychlosti přes 330 km/h. Automobilka ve svých tiskových materiálech ovšem uvádí, že k zákazníkům zamíří méně než dvacet těchto vozů, jejichž cena by měla začínat na 1,1 milionu Euro (zhruba 28 mil. korun). Reventón bez střechy se tak stane nejdražším Lamborghini všech dob.