Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Landwind X7: Číňané se chlubí cizím peřím

Michal Fokt
Diskuze (18)
Představovačka jak od renomované automobilky – technické údaje, specifikace výbav a fotky na úrovni, to není u čínských značek zrovna obvyklé. Jen kdyby to nebyla kopie Range Roveru Evoque…

Většina čínských automobilek mají oproti zbytku světa stále co dohánět, některé z nich mají vlastní design, jiné ani to ne, o zastaralé technice, problematické bezpečnosti i (ne)schopnosti se prezentovat na nějaké úrovni nemluvě. Nyní to ale vypadá, že minimálně značka Landwind se rychle učí. Odprezentovala nám nyní na úrovni auto se slibnou technikou, jediným problémem je, že karoserie je nestydatou kopií Range Roveru Evoque. Ba co víc, Britové se s automobilkou ani nebudou soudit, protože by v Číně prý beztak nejspíš neuspěli.

S Landwindem X7 už jsme vás seznámili před časem, to ovšem snímky vypadaly spíše jako špionážní a informace nebyly komplexní. Čím kromě designu tedy může vůz zaujmout? Motor by měl být na výši, benzinový přeplňovaný dvoulitru od Mitsubishi s výkonem 142 kW a točivým momentem 250 N.m, jenž může jít na přední nebo všechna čtyři kola prostřednictvím šestistupňového manuálu nebo osmistupňového automatu.

Interiér se chlubí velkou 10,7“ dotykovou obrazovkou infotainmentového systému včetně satelitní navigace, elektrickou parkovací brzdou, couvací kamerou, tempomatem, bluetooth, bezklíčovým odemykáním a startováním – to vše ve standardu a to je i na naše poměry slušné. Vyšší verze přidávají panoramatickou střechu, vyhřívaná kožená sedadla, audiosystém s osmi reproduktory, monitor tlaku v pneumatikách a upozornění na opuštění jízdního pruhu.

Landwind X7 půjde do prodeje v srpnu za necelých 440 tisíc korun a s exportem mimo Čínu se překvapivě ;-) nepočítá.

Michal Fokt
Diskuze (18)
24. 7. 2015 18:55
Re: Pekny
Me jako koncovemu zakaznikovy je to absolutne putna. >:D A pokud jde o to ze ten vyvoj (jen vyvoj, protoze ty cinani to musi taky otestovat vyrobit a predstavit na trh) zaplati zakaznik, tak myslim, ze zakaznikum Land Roveru je to tak i tak jedno. Ti si koupi Land Rovera jako ukazku prestize. Takze pokud to zaplati oni a nekdo jiny pak prijde s levnejsi variantou toho sameho jsem jednoznacne pro...
24. 7. 2015 13:14
Re: Zlodeji zlti
To je náš styl navážet se do kvality čínských produktů. Naše štěstí je, že nedostali zatím zelenou pro otevřený automobilový obchod s Evropou bez nehorázných cel.
To až se stane, budeme mít v Evropě super káry z Číny. Kvalitní a silné SUV za cenu malých kompaktů. Ale nekoupíme si je, budeme totiž sedět všichni na zadku na pracáku.
Kopírují, protože kopírování je pro ně pocta a hold originálu.....zatím, ale co až přestanou kopírovat.Budeme na to připraveni?
Všechno se u nás točí kolem aut, ty jak padnou, tak naše sebevědomí a řeči o kvalitě padnou s nimi. Koukněte na mobilní svět. Kolik lidí má doma čínu a kolik třeba Apple Iphone. A kdo že má dnes nejnadupanější mobil na světě? A to je pomalu se vším.
Čtyřkolky jako FC MOTO atd. jsou ukázkou zdokonalování a Can Am už se bojí.
Jsou za polovinu a neuprosně dotahují. My bychom se od nich mohli učit.
Nelibí...............?

24. 7. 2015 08:34
Re: Pekny
a proc by melo koncoveho zakaznika zajimat,ze to automobilka nekomu "ukradla"jak rikas,nebo ze obslehli design. tohle at si vyridi automobilky mezi sebou soudni ci jinou cestou.

pokud za tech 400t bude kvalita odpovidajici alespon onem 400t,nerknu-li jeste vyssi, nemel bych s tim autem sebemensi problem.
doba hrdinstvi a solidarnosti s nadnarodnimy firmami, na ukor vlastni penezenky je v dnesni dobe uz davno pryc.

vim,ze to neni uplne 100% srovnani,ale vem si dneska treba mobilni telefony,90% vsech znacek na trhu vypadaji tvarem temer vsechny stejne, a zajima nekoho,ze ten "prvni" to vymyslel a desitky jinych delaji podle toho designu mobily uz nekolik let??ne,vyrabi a kupuji to vsichni po celem svete
Avatar - quicky
23. 7. 2015 22:20
Re: Zlodeji zlti
Navyse okopirovane z Indickeho >:D
Avatar - JohnST
23. 7. 2015 21:29
Zlodeji zlti
Cinske auto.:-) Iba ak tak na zabitie. :no: :no: