Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lincoln MKT: Velké americké kombi s novou maskou

David Bureš David Bureš 18. 11. 2011
32
6
Zobrazit náhledy (32)
Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT Lincoln MKT
Karoserie kombi není v Americe dvakrát populární. I proto označuje Lincoln své MKT termínem crossover. Vylepší jeho odbyt modernizace?

Lincoln představuje na probíhajícím autosalonu v Los Angeles modernizovaný model MKT. Tento nepříliš prodejně úspěšný luxusní crossover je na trhu od roku 2009. Jeho faceliftem se automobilka snaží nalákat nové zájemce o tento vůz.

Hlavní designovou změnou vozu je nová maska chladiče, která má vůz opticky rozšiřovat a snižovat. Podobné řešení Lincoln použil i u modernizovaného sedanu MKS, rovněž představeného v LA. Upravenou příď MKT doplňuje nově tvarovaný přední nárazník. Díky upraveným vnějším zpětným zrcátkům a lepší hlukové izolaci má být auto během jízdy tišší.

Uvnitř až sedmimístného interiéru je nově tvarovaný přístrojový panel s centrálně umístěným tachometrem, který doplňují dvě barevné, 4,2palcové LCD obrazovky. Pomocí tlačítek na volantu řidič rozhodne, jaké informace se mu budou zobrazovat. Další obrazovka (dotyková 8palcová) se nachází na vrchu středové konzole. Tou je ovládán multimediální systém, klimatizace, navigace a další funkce vozu.

Kůže použitá v prvních dvou řadách sedadel pochází od společnosti Bridge of Weir. Novinkou je standardně dodávaná panoramatická střecha. Vyhřívaný volant je za příplatek.

Zákazníci mohou vybírat ze dvou šestiválcových motorů spolupracujících se šestistupňovým automatem. Výkon jednotky 3,7 V6 Ti-VCT vzrostl z 200 kW na 224 kW, točivý moment vrcholí hodnotou 372 Nm. Oproti předchozí verzi klesla i spotřeba paliva, v americkém dálničním cyklu má MKT s tímto šestiválcem spotřebovat 9,4 l/100 km.

Motor 3,5 V6 Ecoboost je standardně dodáván s pohonem všech kol. Tato jednotka i nadále disponuje výkonem 265 kW v 5700 min-1, maximální točivý moment 474 Nm je k dispozici mezi 1500-5250 min-1. Spotřeba paliva v americkém dálničním cyklu je 10,7 l/100 km.

Novinkou jsou větší brzdy, průměr předních kotoučů je nyní 352 mm, těch zadních potom 345 mm. Podvozek Lincolnu MKT s jednotkou 3,5 V6 Ecoboost je doplněn adaptivními tlumiči, které je spolu s dalšími prvky vozu možné nastavit ve třech módech - Sport, Normal a Comfort.

Luxusní crossover dostal upravené řízení, díky kterému má vůz rychleji reagovat na otočení volantem. Všechny verze budou nově vybaveny elektrickým posilovačem řízení. Ten je důležitým prvkem pro parkovací asistent, který šoférovi pomůže vyhledat volné místo, do nějž vůz následně zaparkuje. Řidič pouze ovládá plyn, brzdu a přeřazuje.

Z bezpečnostních asistentů nechybí Curve Control, který automobil automaticky přibrzdí, pokud do zatáčky vjede příliš rychle, varování před kolizí s vpředu jedoucími vozy nebo adaptivní tempomat. Za příplatek je varování neúmyslným opuštěním jízdního pruhu a před kolizí s vozidly v mrtvém úhlu.

Automobil bude vyráběn v kanadské továrně Oakville v Ontariu. První zákazníci se jej dočkají na jaře 2012.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Konečně dobrej nápad
| 2. 4. 2012
Nejvíce inovativním prvek na celé bílé krabici je to, že má na víčku od oleje napsán typ používaného maziva, dobrá vychytávka. No a to je asi tak vše. :-)
Avatar - Czerwik
kombi
| 18. 11. 2011
no určite je to viac crossover ako kombi... je to dizajnovo veľmi zaujímavé...
Avatar - Bristol
lincoln
| 18. 11. 2011
ten zadek je dost podivný...je to podobné auto jako R-classe takže asi ani moc úspěchu čekat ani nemohou...
Retro
| 18. 11. 2011
Aztek ze zpět >:D :yes:
.
| 18. 11. 2011
:yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku