Luxusní Rolls-Royce mění identitu. Chce oslovit mladší zákazníky
Rolls-Royce je vytříbenou automobilkou, která není pro každého. To ale neznamená, že by nepotřebovala nové zákazníky, hlavně pak ty mladší.
Kolik byste tipnuli, že je průměrný věk zákazníka u luxusní automobilky Rolls-Royce? Někde těsně před důchodovým věkem? Kdepak. Značka potvrdila, že je to pouhých 43 let. Právě to je důvod, proč se rozhodla pozměnit celkovou identitu společnosti, která má teď působit modernějším a svěžejším dojmem.
„Nový Duch extáze představuje posun naší značky, protože se z automobilky stává součást životního stylu,“ vysvětluje Marina Willer, grafická designérka, jež vedla proměnu identity Rolls-Royce.
Žádné zběsilé kreace a revoluční změny nečekejte. Willer si při tvorbě byla dobře vědoma historického odkazu společnosti, jehož pozměnění by konzervativní zákazníci nesli jen velmi těžko. Samotné logo značky, stejně jako používaný nápis, zůstávají stejné. Jen je teď můžeme vídat v jiném zbarvení.