Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Martin Vaculík a Alfa Romeo 166: Auto s duší a nesmírně zajímavou technikou

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 21. 2. 2022 • 20:49
74
26
Zobrazit náhledy (74)
Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003) Alfa Romeo 166 (936) (1998–2003)

Technický specialista Světa motorů si tentokrát neposvítil na jedno ze zbrusu nových aut, ale vyrazil za Vojtou Ondráčkem, který si ve vlastní garáži opatruje jeden moc hezký italský klenot.

V nejnovějším videu se Martin Vaculík věnuje modelu Alfa Romeo 166, která je podle něj atraktivním kompromisem mezi líbivým retrem se zajímavou technikou a slušnou pořizovací cenovkou. Tentokrát vám auto nepředstaví sám, ale rovnou si přizval i jeho majitele Vojtu Ondráčka a technicky jej společně rozeberou do nejmenšího detailu.

Nebudeme vás dále zdržovat od samotného videa. Závěrem ještě připomeneme, že upoutávky na nová videa Martina Vaculíka najdete s předstihem na našem instagramovém účtu @auto.cz. A pokud patříte mezi kované fanoušky Martinových videí, určitě byste měli odebírat i náš YouTube.

Související články

Témata
Avatar - Avanti
23. 2. 2022 08:16
Re: Dobře ale...
Presne súhlasím a najmä s tou druhou časťou. Vyslovene mi vadia tie jeho návnady a nie je to prvýkrát v jeho videách. :yes:
Avatar - rohYpnol
22. 2. 2022 22:12
Dobře ale...
Určitě zajímavé. Určitě fajn když mluví přímo odborník. Na otázku jestli se video libi nebi ne si nechávám ne nějak zásadní dvě ALE.

Líbilo, ale:
1) o tom jaká je 166 z pohledu i zručnějšího majitele jsme se v konečném nedozvěděli nic. Protože tohle doma řešit nikdo nedokáže. Takže sice spousta zajímavostí a mechanických ukázek, ale z běžného života majitele nic.
Jasně, chápu že tohle asi bylo i úmysl tentokrát. Jinak by video mělo hodinu. Ale ocenil bych i tento pohled právě proto, abych vnímal jak tahle technika v konečném funguje a jak se ve výsledku projeví. Jinak řečeno, ocenil bych druhý díl s mottem "a jak se tohle vše chová v praxi ".
2) Nevím proč, ale ze všech videí s p. Vaculíkem mám zvláštní pocit když tam je někdo druhý. Mám dojem, že herr Vaculík má neuvěřitelný talent na to, aby z druhého udělal svého pucfleka. Vždy to je jen ukaž, podej, řekni, zvedni, nastartuj... :-[]
Ano, nejsme z cukrové vaty, ale není to jen tohle video . Občas by mohlo zaznít něco jako mohl bys prosím ukázat , nemohli bychom se podivat atp ;-) Zkrátka ráčkování supr, ale přidal bych tak 5% společenského bontonu ;-)

Ale celkově samozřejmě chválím :yes: :yes:
Avatar - Stejsn
22. 2. 2022 14:40
Hezký, ale
poprosil bych p. Vaculíka, aby méně skákal do řeči a nechal domluvit.
22. 2. 2022 14:05
Víc takových videi
Super video, prosím víc takových a klidně i podrobnější :-).
22. 2. 2022 11:46
Povazuji se za vasniveho Alfistu
Ale presto bych sel pro dobovou Lancii Kappa, a ne pro 166.
V predchozi 164 je proste lepsi svezeni. A to to uz je taky predokolka.

3.2 je krasnej motor, ale do GT. Do sedana vicemene "GT" staci 3.0, a zbytek mechaniky ho zvlada o hodne lip.

Nabidnul bych panu Vaculikovi pro srovnani svezeni se svou 164, ale mam jen dvoulitra, takze by to musel srovnavat s 2.0TS.
Články odjinud