Maybach: Začátek konce?
Premiéra posadila svět na zadek. Luxusní Maybach připlul do New Yorku ve skleněném kontejneru na palubě přepychové zaoceánské lodi Queen Elisabeth 2, aby se pak vznesl do nebe, zavěšený pod nákladním vrtulníkem Sikorsky CH-54 Sky Crane a přistál hned vedle burzy cenných papírů – přezdívané Big Board. Ke smůle Mercedesu se však Maybach zřejmě v těchto místech nakazil nemocí, která pohřbila i energetický koncern Enron.
Od začátku bylo k dispozici 71 dealerů a podle plánů se mělo prodat kolem 600 vozů ročně, dnes, po necelých 6 letech, jich zůstalo 42. Zbytek vypovědělo smlouvy. Není divu, v roce 2006 se na severoamerickém trhu prodalo jen 146 Maybachů. Zisky prodejců byly tak malé, že se propadali do ztráty. Jeden z nich, Chuck Ghesquiere kupříkladu prodal za celou dobu jen sedm vozů, což podle jeho slov „nebylo ani na zaplacení showroomu, předváděcího vozu a náhradních součástek“. Mluvčí Mercedesu v USA nicméně řekl, že „společnost je momentálně spokojená s aktuálním počtem dealerů a nechystají žádné další snižování jejich počtu“.