Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda MX-Crossport jde do výroby

Ondřej Láník Ondřej Láník 27. 5. 2005
8
42
Zobrazit náhledy (8)
Abarth Abarth Abarth
To co se od Mazdy čekalo, je nyní oficiálně potvrzeno. Stejně jako u předchozích MX-konceptů, dostane také Crosssport sériovou podobu. Nedočkavci nechť nejásají. Stane se tak zřejmě v roce 2006, Evropa se dočká o rok později.

To co se od Mazdy čekalo, je nyní oficiálně potvrzeno. Stejně jako u předchozích MX-konceptů, dostane také Crosssport sériovou podobu. Nedočkavci nechť nejásají. Stane se tak zřejmě v roce 2006, Evropa se dočká o rok později.

Nová Mazda je v kompetenci americké pobočky japonské automobilky. Ta tento týden oznámila, že studie MX-Crossport představená na detroitském autosalonu, se začne příští rok vyrábět v japonské Hirošimě. Zpočátku mají dodávky směřovat především na americký trh, kam by měla novinka dobře zapadnout. Oznámeno bylo již také jméno sériové podoby: CX-7. Nové písmeno v názvu vzniklo z módního slova automobilových marketérů - crossover - naznačujícího že nejde o klasické SUV ani velkoprostorový automobil.

Mazda také připomíná, že modely s písmenem R v názvu (RX-8) jsou poháněny Wankelovými motory s rotujícími písty a sportovní modely poháněné klasickými pístovými motory nesou označení M v názvu (MX-5). Běžné modely mají jednoduché číselné označení uvážené spolu s jménem značky (Mazda2, Mazda3, atd.). Nutno říci, že v Evropě je ještě několik neobsazených názvů (Mazda1, Mazda4, Mazda7), které zatím není čím obsadit. Naopak zavedené modely Tribute nebo MPV zatím zůstanou v programu bez přejmenování.

O dodávkách Mazdy CX-7 do Evropy se stále ještě rozhoduje, dostanou-li zelenou, první kusy se podle Auto Motor und Sport přes oceán dostanou v roce 2007.

Podrobné informace o Mazdě MX-Crossport jsme zveřejnili ve starší zprávě.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Subject: Mazda
| 29. 5. 2005
Jasně
Subject: Mazda
| 29. 5. 2005
Tím blbem jsem samozřejmě myslel toho, kdo píše sprostě... Takže toho je opravdu potřeba sejmout. Ale, že by se tu nevedla diskuze na úrovni jsem si nevšiml. Ani toho, že netrpím kritiku. Ostatně, zkus napočítat kritiky VW a jeho zastánce... Tak z tohoto pohledu si tvůj příspěvek trochu hodně protiřečí. Opravdu se ti zdá, že VW kritik to ode mně schytává a já ne? Můj pohled na Mazda Xedos byl a je velice kritický, to s VW nemá nic společného. Musíš se naučit rozeznávat to, co píši pro pobavení a to kde prezentuji své názory, třeba na ten pokus Mazdy udělat hezké auto v segmentu, kde se hezká auta dělat nemaj. Z tvé poslední věty je zřejmé, žes vůbec nepochopil, že ta slova jsem uvedl jako žert v odpovědi kolegovi Laynovi. Takže, ZZ, uber u sebe na "blbé" náladě, povznes se trochu a můžem tu spolu i žertovat. A třeba čas od času se utkat nad "krásou" a "obsahem" Mazdy obecně. Tady... v kolébce toho nejkrásnějšího, co kdy bylo v autech vykonáno. (S lehkou odbočkou přes USA, abych to od Lonese neschytal ).
Subject: Mazda
| 28. 5. 2005
Pokud tady Layne začínáš, cením tvou odvahu se v prvním příspěvku dotknout mého publikování o Vw. Tak jen na okraj - zásada - píšeme o autech, o druhých jen humorně, a čas od času sem zbloudí blb, a toho je třeba sejmout. Takže, to beru jeko uvodní tvůj příspěvek a myslím, jak jsem te četl, že to tu vedle sebe zvládneme, dokonce myslím, že budeš "umět" napsat. Jenom prosím tě nemíchej krevetovej salát rukama od sazí - Xedos je spolehlivé auto (to je i Logan), ovšem přirovnávat imidž Xesodu k imidži Harleye, no tak to je hodně silná káva Tak prosím tě, uber trochu plynu na emocích, a subjektivních názorech a soustřeď se víc na fakta P.S. Apoštola krás doufám máš přečteného dost jsem se na něm namakal
Subject: Mazda
| 28. 5. 2005
Hezky jsi to napsal Ovšem ty dve špatné zprávy ti musím sdělit - tak Layne, za prvé ani trochu plyn ubírat nebudu, přičemž oprošťovat se nemám od čeho... asi to tu čteš tak málo, jak málo publikuješ. A za druhé k té Mazdě - Ty si opravdu myslíš, že když tu občas vystupuji jako Vw guru, tak že se neumím podívat třeba na Mazdu objektívníma očima? Já nepotřebuji konfrontovat Mazdu ani s Tuaregem, abych na první pohled viděl tu zoufalost. Mimochodem, Layne, dodnes jsem nepochopil lidi, co si od Mazdy můžou koupit něco jiného než MX5. Samostatná kapitola jsou tzv Xedosáci...to je na román. A popravdě, já myslel, že už vymřeli na nudu. Tak doufám, že tys světlou výjimkou a že bys nám to tu dokázal podrobně vysvětlit.
Johnny Cash - Cadillac, One Piece At A Time - část II.
| 27. 5. 2005
jo.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku