Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda založí národní prodejní společnosti v ČR a SR

Libor Zezulka
Diskuze (23)
Mazda Motor Europe plánuje rozšířit evropskou bázi svých národních prodejních společností (NSCs), když v roce 2006 založí dvě nové NSCs v České republice a na Slovensku.

Mazda Motor Europe plánuje rozšířit evropskou bázi svých národních prodejních společností (NSCs), když v roce 2006 založí dvě nové NSCs v České republice a na Slovensku. Philip Waring, Vice-President pro prodej, v Praze představil plán Mazdy nezávislým dealerům z obou dvou trhů. Plán počítá s převodem distribuce vozů Mazda a náhradních dílů v České republice a na Slovensku ze stávajícího importéra Auto Palace Praha na Mazdou vlastněné společnosti k 1. říjnu 2006.

„Tento krok je součástí strategie Mazda vlastnit svoje národní prodejní společnosti na zavedených trzích v Evropě,“ řekl Waring. „Těšili jsme se dlouhému a pozitivnímu partnerství s Auto Palace Praha jako naším nezávislým distribučním partnerem na českém a slovenském trhu. Jsme potěšeni, že se nás rozhodli i nadále zastupovat jako nezávislí dealeři v Praze a v Bratislavě. Také nás potěšila včerejší pozitivní reakce od našich nezávislých dealerských partnerů z obou trhů, když jsme představili naše plány“ dodal Philip Waring.

Mazda rozšířila za posledních deset let počet svých evropských NSCs na 11, a to z pouhých dvou v roce 1995, zatímco pokračovala v úzké spoluráci s nezávislými importéry a postupně pokračovala v expanzi na nové trhy. Mazda v současné době působí prostřednictvím svých NSCs a nezávislých importérů na 38 evropských trzích a od roku 2001 do konce roku 2004 byla nejrychleji rostoucí značkou. Mazdou vlastněné společnosti v České republice a na Slovensku přispějí k dalšímu růstu.

„V Čechách a na Slovensku máme skvělou prodejní síť, která pro Mazdu i její zákazníky odvádí vynikající práci,“ řekl Waring. „Plánujeme, že budeme v tomto partnerství pokračovat se všemi našimi dealery a založíme dvě oddělené národní prodejní společnosti, s tím, že budeme plně respektovat důležité rozdíly mezi oběmi zeměmi. Budeme úzce spolupracovat s Auto Palace Praha a našimi dealery, abychom pro naše zákazníky zabezpečili dobrý přechod na novou strukturu. Budeme pracovat na zvýšení zákaznické spokojenosti a na zvýšení prodejů a zisků pro naše dealery a pro nás samotné, v těchto dvou pulsujících evropských ekonomikách.“

Libor Zezulka
Diskuze (23)