Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-AMG brzy jen s elektromotorem. Sportovní divize elektrifikuje od roku 2021 každý model

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 23. 4. 2019
18
13
Zobrazit náhledy (18)
Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT

Ani firma vyrábějící vysoce výkonné verze mercedesů se elektrifikaci nevyhne. Ve velkém ji odstartuje za dva roky.

Ať se nám to líbí nebo ne, s elektrifikovanými modely se budeme v příštích letech setkávat napříč nejrůznějšími segmenty i kategoriemi vozů. Nevyhnou se ani ryze sportovním autům, což dokazuje i nejnovější oznámení šéfa Mercedesu-AMG. Každý nový výkonný šíp uvedený od roku 2021 totiž přijede s nějakou formou elektrifikace.

Hybridní pohonné jednotky nejsou v případě AMG úplnou novinkou, vzpomeňme motorovou řadu 53 či unikátní supersport One. Také nejnovější GLS se představuje v elektrifikované podobě, dostalo čtyřlitrový osmiválec twin-turbo AMG, jenž se kombinuje se 48voltovou palubní sítí. A další budou následovat.

A Tobias Moers, lídr sportovní divize, už oficiálně potvrdil, že na pohon jen spalovacími motory můžeme zapomenout. Naopak připomněl GT Concept představený v roce 2017, jenž se skutečně dočká sériové podoby a jeho hybridní ústrojí má nabídnout výkon přes 800 koňských sil.

Není žádným tajemstvím, že Mercedes se postupně loučí se svým dvanáctiválcem, ale automobilka zároveň slibuje, že pracuje na důstojné náhradě. S největší pravděpodobností se jí stane osmiválec kooperující s elektromotorem.

Víme ještě o minimálně jednom produktu AMG, který se elektrifikaci vyhne. Řeč je o nejvýkonnějších verzích nové třídy A, tedy modelech A 45 a A45 S. První zmíněný dorazí s výkonem 285 kW a točivým momentem 480 newtonmetrů, nejostřejší verze je ještě o kousek lepší – 310 kW a 500 newtonmetrů točivého momentu z dvoulitrového čtyřválce jsou ohromující čísla!

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CICERO
Re: Škoda
CICERO
| 24. 4. 2019
https://www.autoevolution.com/news/mystery-mercedes-amg-test-mule-is-a-quasimodo-version-of-the-e63- 133999.html :yes: >:-[]
Avatar - CICERO
Re: Škoda
CICERO
| 24. 4. 2019
Pro mě byla nej 6.0 brabus z 5.5 AMG ;-) nu což... tam bylo všecko NAHNED, jak se říká: Drsný zvuk, mocný výkon, turba jenom dolechtávali..., :D
Avatar - CHerokee
Škoda
CHerokee
| 23. 4. 2019
Pro mě je to smutná zpráva. To nejlepší už má AMG podle mě za sebou...a pro mě tím byl 6,2 atmo V8.
Avatar - Blue Sun
Re: Re: Brzy jen s elektromotorem? Co máte v Praze ve vzduch
Blue Sun
| 23. 4. 2019
Hm, a to se nějak liší od dnešní doby? Výkonná auta s udávanou spotřebou malých vozů tu máme už dneska, takže v čem je rozdíl?
Aha, už vím, teď je tam ten zlý elektromotor, tak je třeba hystericky vyvádět....
Re: Re: Re: Re: Brzy jen s elektromotorem? Co máte v Praze v
Orm
| 23. 4. 2019
Jo, a jeden takový šlapal Tesle 3 na pedály tak, že po objetí půlky severní smyšky šla do nouzového režimu kvůli přehřátí. Skutečně div techniky.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku