Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Severní smyčka má nového krále mezi SUV. Nejrychlejším se stává Mercedes-AMG GLC 63 S!

David Bureš David Bureš 17. 4. 2019
51
11
Zobrazit náhledy (51)
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé

Inovovaný Mercedes-AMG GLC 63 S je i po faceliftu nadále poháněn čtyřlitrovým osmiválcem twin-turbo o výkonu 375 kW.

Boje o co nejlepší čas na Severní smyčce Nürburgringu už dávno nevedou jen supersporty, sporťáky nebo hot hatche, ale také SUV. A právě ty mají nového krále, kterým se stává modernizovaný Mercedes-AMG GLC S 4Matic+. Ten slavný okruh přezdívaný Zelené peklo obkroužil s notářsky ověřeným časem 7 minut, 49,369 sekundy.

Mercedes-AMG GLC S tak zajel obdobný čas jako někdejší supersporty – minulý Ford GT to zvládl za 7:52, Lamborghini Murciélago za 7:50. V kategorii SUV pak překonalo Alfu Romeo Stelvo QV, která Nordschleife v roce 2017 objela s časem 7:51,70.

Inovované GLC od AMG si přitom nepomáhá nějak zásadně přepracovanou technikou. Vrcholná verze AMG GLC 63 S 4Matic+ je i nadále poháněna čtyřlitrovým osmiválcem twin-turbo o výkonu 375 kW a točivém momentu 700 N.m. U slabší verze AMG GLC 63 4Matic+ je tento agregát pak pořád naladěn na 350 kW a 650 N.m. v obou případech je spárován s pohonem všech kol a devítistupňovým planetovým automatem, který místo obvyklého měniče má lamelovou spojku. K dispozici jsou nadále dvě karosářské verze AMG GLC, SUV a SUV kupé.

Mercedes-AMG GLC – technická data nabízených variant
Model AMG GLC 63 4Matic+ AMG GLC 63 S 4Matic+ AMG GLC 63 4Matic+ Coupé AMG GLC 63 S 4Matic+ Coupé
Motor 4.0 V8 twin-trubo 4.0 V8 twin-trubo 4.0 V8 twin-trubo 4.0 V8 twin-trubo
Zdvihový objem [cm3] 3982 3982 3982 3982
Válce/ventily 8/4 8/4 8/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 350/5500-6250 375/5500-6250 350/5500-6250 375/5500-6250
Točivý moment [N.m/min]  650/1750-4500 700/1750-4500 650/1750-4500 700/1750-4500
Převodovka 9A 9A 9A 9A
Max. rychlost [km/h] 250 (270*) 280 250 (270*) 280
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,0 3,8 4,0 3,8
Komb. spotřeba [l/100 km] 12,2 12,4 12,1 12,3
*S AMG řidičským paketem       

Vrcholná varianta díky tomu zrychlí z 0-100 km/h za 3,8 sekundy, maximální rychlost díky standardně dodávanému AMG řidičskému paketu činí 280 km/h. Slabší AMG GLC 63 je pak na stovce za rovné čtyři sekundy, jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h, připlatit si však lze za posunutí omezovače na 270 km/h.

Facelift se tudíž zaměřil primárně na změny designu. Nové jsou přední diodové světlomety i koncová světla nebo 90mm dvojité koncovky výfuku lichoběžníkového tvaru. Za příplatek pak lze objednat nová 21palcová kola nebo speciální grafitově šedou metalízu. Uvnitř najdeme přepracovaný volant s dotykovými plochami nebo jiné ovladače pro nový multimediální systém MBUX s 12,3“ displejem před řidičem a 10,25“ obrazovkou na vrchu palubní desky.

Automobil je standardně vybaven elektronicky ovládaným samosvorným diferenciálem na zadní nápravě, který vylepšuje chování v zatáčkách. Brzdné schopnosti pak může dále vylepšit příplatkový karbon-keramický systém.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CICERO
Re: Re: Dát to pod 8 minut
CICERO
| 18. 4. 2019
No... kdyby to mělo podvozek tatra, šlo by se na to dívat... Takhle vidět letět ven lichoběžník a zezadu multilink… no nevim… :D
Avatar - pradeda777
Re: siebensitzer
pradeda777
| 18. 4. 2019
Přesně! Tady udělalo BMW velkou chybu s X5. Na sedmimístné SUV mají X7 a X5 mohlo být kratší a pohlednější.... :-!
Avatar - pradeda777
Re: Dát to pod 8 minut
pradeda777
| 18. 4. 2019
Taky se ještě vzpamatovávám.....SUV? Z 0-100 za 3.8 sec.....no nekup to.... :-! Ani bych se nedivil, kdyby samotná kastla při tom "odpalu" zůstala jednou "sedět" na silnici a ujel jen podvozek... :-)
Avatar - CICERO
Re: Info staré tak pol roka :no:
CICERO
| 18. 4. 2019
To přece Daimler nedovolí... Takové, půtky... pche… Ale novinařina je pestrá, servery snesou hodně, fantazie lidí má velké možnosti... A zbytek má: AMG,Brabus,GAD…. klídek... Už jste na novinkách.cz četli jak se krásně Putin pomiloval s koncernem Daimler… Je to pašák, v garáži Kortěž ale stejně je věrnej, nu za prachy za plyn, proč ne.. :D
Re: Re: siebensitzer
vor
| 18. 4. 2019
Takže Kodiaq RS to má zrátané :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku