Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-AMG GT: Na českém trhu od 3,24 milionu Kč

David Bureš
Diskuze (8)
Sportovní novinka z Affalterbachu je o více než 1,5 milionu levnější než předchozí SLS AMG.

Mercedes-AMG GT už zná české ceny. Ty začínají na částce 3.236.750 korun za základní provedení s výkonem 340 kW a točivým momentem 600 N.m. První exempláře tohoto modelu se u zákazníků objeví v březnu příštího roku.

Nový sporťák stuttgartské značky je tak podle očekávání výrazně levnější než nepřímý předchůdce, a to o 1,5 milionu korun. SLS 63 AMG na českém trhu loni stálo 4.785.550 korun. Připomeňme ale, že základní SLS AMG bylo výkonnější než nynější GT, jeho 6,2litrový atmosférický osmiválec dosahoval výkonu 420 kW.

A co zákazník za částku 3,24 milionu dostane? Vedle čtyřlitrového vidlicového osmiválce biturbo kombinovaného se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou také například sedm airbagů, asistent prevence před kolizí, rádio se sedmipalcovou obrazovkou, dvouzónovou klimatizaci, diodová světla, dešťový senzor, tempomat nebo elektrické stahování oken.

Základní AMG GT dále disponuje volantem potaženým kůží nappa, 19palcovými koly z lehké slitiny nebo uzávěrkou diferenciálu.

Vedle výchozího provedení je Mercedes-AMG GT dodáván také v silnější verzi S. Ta na českém trhu stojí 3.775.200 korun.

Mercedes-AMG GT S se liší silnějším osmiválcem s parametry 375 kW a 650 N.m, lepším brzdovým systémem s kotouči o rozměrech 390 x 36 mm vpředu a 360 x 26 mm vzadu, uzávěrkou diferenciálu s elektronickým řízením svornosti, adaptivními tlumiči nebo upraveným výfukovým systémem.

Automobil je také možné vylepšit o příplatkovou výbavu. Schopnosti vozu mohou zvýšit lepivější pneumatiky za 18.731 Kč nebo karbon-keramické kotouče za 216.965 Kč. Nejen na okruhu se může hodit palivová nádrž zvětšená z 65 na 75 litrů za 2.497 Kč. Komfort vylepší zadní parkovací kamera (+12.487,-) či vyhřívané sedačky (+12.799,-).

Pro AMG S je tu pak také třeba sada AMG Dynamic Plus stojící 57.753 Kč. Za tuto cenu zákazník získá aktivní silentbloky motoru a převodovky, tvrdší naladění podvozku, strmější řízení, upravenou mapu řídící jednotky motoru a sportovní volant potažený mikrovláknem s kontrastním červeným prošitím.

AMG GT je standardně dodáváno v černé, nebo červené barvě, ostatní laky jsou za příplatek. Standardní metalické laky stojí 30.906 korun, speciální oranžová Solarbeam ale přijde na 227.891 korun. K dispozici jsou i laky designo, jejichž cena se pohybuje od 42 tisíc do 68 tisíc korun.

Mercedes-AMG GT: technické údaje a české ceny
VerzeGTGT S
Motor4,0 V8 biturbo4,0 V8 biturbo
Převodovka7DS7DS
Zdvihový objem [cm3]39823982
Válce/ventily8/48/4
Největší výkon [kW/min-1]340/6000375/6250
Největší toč. mom. [N.m/min-1]600/1600-5000650/1750-4750
Max. rychlost [km/h]304310
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,03,8
Komb. spotřeba [l/100 km]9,39,4
Pohotovostní hmotnost [kg]1.5401.570
Cena [Kč]3.236.7503.775.200

David Bureš
Diskuze (8)
9. 10. 2014 23:58
Re: Ou....:)
Ak mozem poradit, tak zlta OK, ale cervena nie. Mne sa najviac AMG GT pacilo v bordovej, alebo modrej. :*)
[odkaz]
[odkaz]
9. 10. 2014 22:55
Re: Ou....:)
No tak, jestli ti nakonec zakotví v garáží, tak ať z něj máš radost. Vypadá opravdu úchvatně! Tyhle superGT s dlouhou přední kapotou jsou pro mě nejušlechtilejší auta.
9. 10. 2014 15:48
Re: Ou....:)
tak keramika je sama o sebe drahá vec...nie je to ale nevyhnutnosť pokial človek brzdy nenamáha v jednom kuse...kamarát mal kedysi S8 r.v.2009 a za brzdy nechal 8000 euro čo je nejakých 200 000kč a to tiež nie je málo..

a tá farba..tak to už je vec vkusu..ono mne sa k tomu autu pozdáva žltá a červená..z týchto dvoch budem prípadne vyberať..ale tak čo už..za kvalitu sa platí.. :-)
Avatar - CHerokee
9. 10. 2014 15:38
Re: Ou....:)
Keramiky tak stojí všude, i u F-Typu v Jaguaru. Drahá technologie...
Avatar - CarlosOstrava
9. 10. 2014 15:18
Re: Ou....:)
ovšem příplatky za keramické brzdy a oranžovou barvu půl mega, to je tedy síla... 8-s