Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz CLS 4Matic: Ceny na českém trhu

Diskuze (8)
Čeští zákazníci už mohou objednávat Mercedes třídy CLS s pohonem všech kol.

Varianta 4Matic, novinka v třídě CLS, se týká dvou potenciálně nejžádanějších motorizací: dieselového šestiválce CLS 350 CDI (195 kW) a přeplňovaného benzinového osmiválce CLS 500 (300 kW).

Pohon všech kol nepřináší žádné další rozdíly ve výbavě ve srovnání se stejně motorizovaným modelem s jednou poháněnou nápravou.

Mercedes-Benz CLS - technická data a ceny dieselových motorů na českém trhu
MotorCLS 250 CDICLS 350 CDI
Převodovka7A7A (4x4)
Zdvihový objem [cm3]21432987
Válce/ventily4/46/4
Největší výkon [kW/min-1]150/4200195/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]500/1600-1800620/1600-2400
Max. rychlost [km/h]242250 (250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,56,2 (6,4)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,16,0 (6,7)
Cena [Kč]1.540.800,-1.624.800,-
Cena 4Matic [Kč]-1.695.600,-

Standardem je sedm airbagů, systém přednárazové ochrany Pre-Safe, aktivní opěrky hlavy pro přední sedadla, asistent bdělosti řidiče Attention Assist, ESP nebo asistent pro rozjezd do kopce. K tomu Mercedes přidává mimo jiné tempomat s omezovačem rychlosti, rádio s CD/MP3, Bluetooth hands-free, dvouzónovou klimatizaci a elektrické nastavení předních sedadel.

Základní verze má čalounění kombinací umělá kůže Artico/látka, dřevěný dekor v provedení světlý topol mat a 18palcová desetipaprsková kola.

Všechna CLS dostanou diody pro denní svícení ve dvou samostatných pásech v předním nárazníku, bi-xenonové hlavní světlomety s LED směrovkami, vyhřívaná zpětná zrcátka s integrovanými LED směrovkami a koncová světla taktéž složená ze světelných diod.

Úlitbu evropským normám měření spotřeby představuje standardně dodávaný systém samočinného vypínání motoru ECO start-stop.

Osmiválce se mohou navíc pochlubit vzduchovým podvozkem Airmatic, koženým čalouněním, vyhříváním předních sedadel a další výbavou.

Mercedes-Benz CLS - technická data a ceny benzinových motorů na českém trhu
MotorCLS 350 CGICLS 500CLS 63 AMGCLS 63 AMG Performance
Převodovka7A7A (4x4)7A7A
Zdvihový objem [cm3]3498466354615461
Válce/ventily6/48/48/48/4
Největší výkon [kW/min-1]225/6500300/5250386/5250410/5750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]370/3500-5250600/1800-3500700/1750-5000800/2000-4500
Max. rychlost [km/h]250250 (250)250300
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,15,2 (5,2)4,44,3
Komb. spotřeba [l/100 km]6,89,0 (9,6)9,99,9
Cena [Kč]1.656.000,-2.043.600,-2.904.000,-3.171.168,-
Cena 4Matic [Kč]-2.115.600,---

Diskuze (8)
Avatar - white label
23. 9. 2011 22:25
Re: tak toto auticko je neskutocne
Do takového auta jen R4 (důvod?), ani omylem..., kdo nepotřebuje výrazněji šetřit na svém autě, neměl by šetřit ani na motoru v něm... ;-)
Avatar - Machýrek
23. 9. 2011 17:53
Jako vyron
Nova generace je cela nejaka otekla - ale dokazu si predstavit, ze vhodnym vyberem barvy by se to dalo tak nejak zamaskovat.
Avatar - 3_diamanty
23. 9. 2011 15:28
Re: tak toto auticko je neskutocne
audi A7 je tiez velmi brutalna masinka ale skutocne medak ma vacsi smrnc imidz a noblesu a jedinecnost :yes:

nikto neberie staremu cls-ku ze to nebolo super pecka auto, ale doba pokrocila a jak interier tak exterier noveho cls-ka je konecne na urovni doby :yes:

mne sa nove cls-ko velmi paci
Avatar - CHerokee
23. 9. 2011 13:45
Re: tak toto auticko je neskutocne
Souhlasím s Topperem. Mi se moc předchozí generace nezamlouvala, zato tato je opravdu velmi elegantní a zajímavou alternativou. Kam se hrabe Audi A7....
23. 9. 2011 13:19
Re: tak toto auticko je neskutocne
Jeho čas možná ještě přijde. Osobně ale taky raději starší generaci.