Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition po kosmetice od Renntech

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Německé kupé s křídlovými dveřmi se sice již druhým rokem nevyrábí, ale to nijak nebrání tuningovým firmám v úpravách jeho designu i techniky.

Severoamerická společnost Renntech v loňském roce prezentovala svou úpravu Mercedes-Benzu SLS AMG Black Series a letos si pohrála s jedním ze 350 zástupců série Final Edition, představené na podzim roku 2013 na rozloučenou s celou modelovou řadou SLS AMG.

Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition je již ve své sériové podobě poměrně vzácným a zároveň do téměř posledního detailu dotaženým vozem, ale u Renntech ještě našli pár míst, která se jim podařilo vylepšit.

V případě karoserie, přitahující již v sériové podobě černou kapotou motoru, ve stejné barvě vyvedeným splitterem pod předním nárazníkem i zpětnými zrcátky zrcátka a zadním křídlem z SLS AMG Black Series, došlo pouze na trojici nových komponentů. Ty představuje pár nástavců prahů spolu s novým difuzorem pod záď.

Nové karosářské díly jsou vyrobeny z kompozitních materiálů a mají se pozitivně podílet na proudění vzduchu kolem boků vozů a pod jeho zádi.

K viditelným úpravám exteriéru pak mohou patřit i nová kovaná kola. Rennsport jich aktuálně pro Mercedes-Benzy SLS AMG má ve své nabídce osm druhů a doporučuje použít na přední nápravě 19-palcové disky s pneumatikami o rozměru 265/35 R19, zatímco do zadu mají zamířit 20-palcová kola s pneumatikami 335/25 R20.

Mezi úpravy, které již nelze postřehnout pouhým pohledem patří zvýšení výkonu motoru za pomoci nového softwaru řídící jednotky a svodů výfukového systému z nerezové oceli.

Atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 6,2 l má díky provedeným úpravám nabízet namísto původních 435 kW (591 k) modelu SLS AMG GT Final Edition disponovat hodnotou okolo 457 kW (621 k). Točivý moment se pak má zvýšit ze 650 N.m na 700 N.m.

Renntech prezentuje nabízené úpravy na červeném roadsteru SLS AMG GT Final Edition, ale v případě zájmu je samozřejmě připraven uspokojit i majitelé kupé a nemusí se nutně jednat pouze o vozy z limitované edice na rozloučenou.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)