Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Ford Ranger zná české ceny. Kolik stojí nový dvoulitr? A kolik ostrý Ranger Raptor?

David Bureš David Bureš 25. 3. 2019
24
3
Zobrazit náhledy (24)
Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor Ford Ranger Raptor Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger Ford Ranger

Pick-up Ranger se v rámci modernizace dočkal nového naftového dvoulitru a ostré verze Raptor. V nabídce zatím zůstává i pětiválec.

Ford Ranger se na začátku roku představil v modernizované podobě a jen pár měsíců poté odhaluje i své české ceny. Základ s nově nabízeným turbodieselem 2.0 EcoBlue (125 kW) pořídíte za 947.600 korun včetně DPH.

Cena se vztahuje na základní variantu XL, ve verzi DoubleCab, což znamená dva páry bočních dveří. Výbava zahrnuje sedm airbagů, asistenty pro rozjezd do kopce a z kopce, tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, rozpoznávání dopravních značek omezujících rychlost, manuální klimatizaci, vyhřívané čelní sklo nebo elektricky ovládaná přední a zadní okna.

Dvoulitr přeplňovaný turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek nahrazuje stávající agregát 2.2 TDCi (118 kW). V základu je spárován s šestistupňovým manuálem, dá se pořídit ale s desetistupňovým automatem, to však ale až pro verzi Limited.

360p720p

Ta už je spíše osobní variantou než ryzím pracantem  jako výchozí XL. Výbava Limited už čítá 17palcová kola z lehkých slitin, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná, sklopná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní parkovací kameru, automatickou dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém SYNC, přední a zadní parkovací senzory, bixenonové světlomety nebo bezklíčový vstup.

Pro tento stupeň už je nabízen i dvakrát přeplňovaný čtyřválec 2.0 EcoBlue Bi-Turbo naladěný na 157 kW a 500 N.m. Pořídíte ho za 1.223.044 korun včetně DPH, za desetistupňový automat se připlácí 30.250 korun. Dvoulitrové biturbo přitom má být nástupcem naftového pětiválce 3.2 TDCi (147 kW), ten ale v nabídce Rangeru zatím také stále najdeme. Stojí přitom stejně jako 2.0 EcoBlue Bi-Turbo.

Ford Ranger – ceny modernizované verze na českém trhu
Motor 2.0 EcoBlue 2.0 EcoBlue 2.0 EcoBlue 2.0 EcoBlue 3.2 TDCi 3.2 TDCi
Největší výkon [kW] 125 125 157 157 147 147
Točivý moment [N.m]  420 420 500 500 470 470
Převodovka 6M 10A 6M 10A 6M 6A
Cena XL [Kč] 947.600 - - - - -
Cena XLT [Kč] 986.247 - - - - -
Cena Limited [Kč] 1.155.405 1.185.655 1.223.044 1.253.294 1.223.044 1.253.294
Cena Wildtrack [Kč] - - - 1.352.635 - 1.352.635
Cena Raptor [Kč] - - - 1.519.494 - -

Nové biturbo najdeme také pod kapotou ostrého Fordu Ranger Raptor, který je na českém trhu dostupný za 1.519.494 korun. Motor je v tomto případě standardně spárovaný s automatickým desetikvaltem, ve výbavě nechybí přepínač mezi šesti různými jízdními režimy, bixenonové světlomety s diodami pro denní svícení a mlhová světla, automatická dvouzónová klimatizace, navigace, tempomat nebo částečně kožené čalounění.

Schopnosti auta pak vylepšují 17palcová kola z lehkých slitin obutá do pneumatik BF Goodrich All-Terrain, sportovní tlumiče pérování Fox Pro, chlazené kotoučové brzdy (332x32 mm vpředu, 332x24 mm vzadu) nebo mechanická uzávěrka diferenciálu zadní nápravy. Ford Ranger Raptor se pak proti ostatním nabízeným variantám liší i ochranným rámem za kabinou, bočními nástupními prahy v antracitové barvě nebo specifickou přídí.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: ceník x realita
Daffy Duck
| 25. 3. 2019
Tak našiel som cennik s pred 2 rokov. Double cab xl bol za 29, limited za 37 a napríklad wildtrak 3.2 s automatom za 42. Single cab 2wd bol za 24, 4wd za 27. Čiže súčasný cennik je úplne niekde inde.
Re: ceník x realita
Daffy Duck
| 25. 3. 2019
Tiež sa mi zdajú tie ceny nejaké prehnané voči predchádzajúcim. Alebo si len zle pamätám čo stali doteraz :)
ceník x realita
simson33
| 25. 3. 2019
Dle ceníku je nejlevnější Ranger XL za 950 tis., což je cena zcela mimo realitu. VW Amarok s V6 začíná o více než 100 tis. níže, japonská konkurence je ještě levnější... Přístup Fordu k tvorbě ceníků, ve stylu nadstřelím cenu a pak poskytnu velkou slevu, mě není sympatický. Na druhou stranu, mají-li ověřeno, že jim to zajišťuje lepší prodeje, tak se nelze divit.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku