Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Neúspěšné modely: Audi A2 (1999-2005)

M M M M 3. 7. 2011 • 13:38
22
33
Zobrazit náhledy (22)
Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999) Audi A2 (1999)
Audi A2 je auto, ktoré sa počas celého životného cyklu predajne trápilo.

Určite však nie preto, že by išlo o zlý produkt. Pravdepodobne ani preto, že jeho karosárska koncepcia bola na prémiové vozidlo až príliš atypická – malá a tak trochu mainstreamovo praktická.

To čo á-dvojke podrážalo kolesá bola skôr technológia hliníkových konštrukčných prvkov, predbiehajúca svoju dobu – minimálne v danej veľkostnej triede. Výsledkom bola nevyhnutne vysoká cena, ktorú za malé auto nakoniec akceptovalo len 175.000 zákazníkov.

To, že kameň úrazu bol práve tu, dokazuje aj obľuba auta na trhu ojazdených vozidiel.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Souhlasím s Markem...
| 4. 7. 2011
"Poslední modely přijdou na 13tisíc euro.. " - odkud máš ten údaj? Rocnik 2005 se prodava od nejakych 6000 EUR.

[odkaz]
Avatar - white label
Souhlasím s Markem...
| 4. 7. 2011
Sorry, uklepl jsem se, ale foneticky je to vlastně správně... a neboj, podobné základy angličtiny zvládnu i bez tvého odborného "tlumočení"... :-)
Souhlasím s Markem...
| 4. 7. 2011
FórFór je maximálně ta A2. Smart se jmenuje ForFour (přeloženo do češtiny: ProČtyři). ;-)
Avatar - white label
Souhlasím s Markem...
| 4. 7. 2011
Souhlas...
Avatar - white label
Souhlasím s Markem...
| 4. 7. 2011
Jj, já jsem fanda A2 jak noha, zvlášť jetých! >:D
V podstatě částečně píšeš (rozepisuješ se o tom) to samé co já v předchozí reakci. Ona totiž téměř každá jetá! prémiovka je (svým způsobem) především pro ty rádoby "hogofogisty". Kdo na to má, koupí si prémiovku novou a kdo ne, volí spíš racionálnější přístup výběrem z meinstreamu (ať už nový, nebo jetý kus), kde je zpravidla lepší poměr cena vs. provozní/servisní náklady/hav. pojištění.
Co se týká případné opravy, tak opravit hliníkovou karoserii je v principu stejný problém jak u A2, tak u A8 a zbytek bude pro ty "garážníky" náročnější spíš právě naopak u té A8...

P.S. A jestli se "poslední modely" A2 pohybují až okolo 13 tis. euro (ovšem začínají už kolem 6! tis. euro) je to především důkaz toho, kolik jsou za ně případní zájemci ochotni zaplatit, nebo si myslíš, že na ně všichni záměrně dávají cenu za kterou jsou prakticky neporodejné? Pokud by o ně za tuto cenu nebyl žádný zájem, trh s ojetinama by jejich cenu logicky srazil výrazněji níž.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku