Nissan Qashqai zlevnil na 349.900 Kč
Nissan snížil první cenu crossoveru Qashqai na českém trhu na 349.900 korun. Automobil je v tomto případě poháněn zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 86 kW kombinovanou s pětistupňovým manuálem.
První cena Qashqaie je tak nyní nižší než u Mitsubishi ASX (u kterého činí 390.000 korun) nebo u Opelu Mokka (379.900 Kč). První cena Qashqaie se pak shoduje se Škodou Yeti ve verzi Trumf Active.
Už základní výbava Nissanu, nazvaná Visia, není nijak chudá, zahrnuje šest airbagů, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, manuální klimatizaci, rádio se čtyřmi reproduktory, MP3 vstupem a ovládáním na volantu, Bluetooth handsfree, palubní počítač nebo elektrické stahování oken. Ocelová kola s ozdobnými kryty jsou 16palcová.
Yeti má za stejnou cenu slabší motor (1,2 TSI se 77 kW) a chybí mu hlavové airbagy, Bluetooth nebo elektrické stahování zadních oken.
Stupeň Acenta přidává přední mlhovky, automatickou dvouzónovou klimatizaci, kožený věnec volantu a hlavici řadicí páky, tempomat, dešťový senzor, lakované kliky dveří a zrcátka, zadní parkovací čidla a 17palcová kola z lehkých slitin.
Nissan Qashqai - zážehové motory na českém trhu (říjen 2011) | ||||
Motor | 1,6i | 1,6i Stop-Start | 2,0i | 2,0i |
Převodovka | 5M (CVT) | 5M | 6M | CVT |
Zdvihový objem [cm3] | 1598 | 1598 | 1997 | 1997 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 86/6000 | 86/6000 | 104/6000 | 104/6000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 158/4400 | 158/4400 | 196/4800 | 196/4800 |
Max. rychlost [km/h] | 181 (174) | 181 | 195 | 183 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 11,9 (13,0) | 11,9 | 10,1 | 10,7 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 6,2 (6,4) | 5,9 | 7,7 | 7,5 |
Cena Visia [Kč] | 349.000,- | 363.000,- | 401.500,- | - |
Cena Acenta [Kč] | 392.500,- | 399.000,- | 437.500,- | 482.500 |
Cena I-Way [Kč] | 441.500,- | 448.000,- | 486.500,- | 531.500,- |
Cena Tekna [Kč] | 460.500,- | 467.000,- | 505.500,- | 550.500,- |
I-Way dále disponuje prosklenou zatmavenou střechou s elektricky zatahovatelnou roletou, střešními ližinami, hliníkovými pedály, navigačním systémem Nissan Connect s pětipalcovým dotykovým barevným displejem a sledováním okolí vozu AVM.
Vrcholem je Tekna s xenonovými světlomety, hudebním systémem Bose se sedmi reproduktory a inteligentním klíčem.
Za stejné ceny jako benzinový 2,0i (104 kW) s manuální převodovkou je možné pořídit menší 1,6i (86 kW) kombinovaný s převodovkou CVT. Pohon všech kol je dostupný pro zážehový 2,0i a vznětový 1,6dCi od verze Acenta, a to za příplatek 50.000 korun. U 2,0 dCi (110 kW) je pohon 4x4 standardem.
Nissan Qashqai - vznětové motory na českém trhu (říjen 2011) | |||
Motor | 1,5 dCi | 1,6 dCi Stop-Start | 2,0 dCi |
Převodovka | 6M | 6M | 6AT 4x4 |
Zdvihový objem [cm3] | 1461 | 1598 | 1995 |
Válce/ventily | 4/2 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 81/4000 | 96/4000 | 110/4000 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 240/1750 | 320/1750 | 320/2000 |
Max. rychlost [km/h] | 177 | 190 | 188 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 12,4 | 10,3 | 11,0 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 4,9 | 4,5 | 7,0 |
Cena Visia [Kč] | 429.000,- | 458.000,- | - |
Cena Acenta [Kč] | 465.000,- | 494.000,- | 582.500,- |
Cena I-Way [Kč] | 514.000 | 543.000,- | 631.500,- |
Cena Tekna [Kč] | 533.000,- | 562.000,- | 650.500,- |