Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Mazda CX-5 odhalila české ceny. Kolik stojí?

David Bureš David Bureš 10. 3. 2017 • 06:46
46
87
Zobrazit náhledy (46)
Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5

Druhá generace Mazdy CX-5 je dostupná s třemi zážehovými a dvěma vznětovými motory. K dispozici je manuál i automat, pohon předních kol i čtyřkolka.

Mazda CX-5, někdejší průkopník techniky Skyactiv a designérského jazyku Kodo, nastupuje v druhé generaci. Po světové premiéře v Los Angeles loni na podzim se novinka představuje i Evropanům, a to na ženevském autosalonu. Spolu s tím nová CX-5 odhalila i české ceny. Zveřejněný ceník oficiálně platí od 1. dubna 2017.

Nejlevnější nabízená CX-5 přijde na 560.900 korun, přičemž za tuto částku nabídne benzinový dvoulitr o výkonu 121 kW, jehož síla je prostřednictvím šestistupňového manuálu posílána na přední kola. Základní výbava přitom zahrnuje diodové světlomety, 17palcová ocelová kola, manuální klimatizaci, tempomat, autorádio nebo zadní polohovatelná opěradla.

První stupeň Emotion je ale nabízen výhradně se zážehovým dvoulitrem, zájemci o jiný motor musí sáhnout alespoň po druhém stupni Challenge. Ten se základním turbodieselem, 2.2 Skyactiv-D (110 kW) v kombinaci s manuálem a pohonem předních kol, stojí 720.900 korun. Čtyřkolka k němu vyjde na 50.000 korun.

Výbava v tomto případě zahrnuje automatickou klimatizaci a hliníková kola. Dále nechybí kožený multifunkční volant, bluetooth handsfree, mlhová světla, dešťový a světelný senzor nebo multimediální systém ovládaný prostřednictvím sedmipalcového displeje, k němuž lze za 12.500 korun dokoupit navigaci.

Stupeň Attraction je o dalších 48.000 korun dražší. Za tuto částku přidává diodová zadní světla, vyhřívaný volant, hlídání mrtvého úhlu, diodové mlhovky nebo parkovací senzory vpředu i vzadu. Dále je k dispozici digitální rádio, vyhřívaná přední sedadla či elektrické sklápění zadních zrcátek.

Revolution nechybí elektricky ovládané víko zavazadelníku, head-up displej, automatické přepínání potkávacích a dálkových světel, zadní parkovací kameru, hudební systém Bose s 10 reproduktory, bezklíčové zamykání, asistent pro jízdu v jízdním pruhu či 19palcová kola.

Vrcholem je Revolution Top, který s benzinovým 2,5litrem, šestistupňovým automatem a pohonem všech kol stojí 907.900 korun. V tomto případě je vůz vybaven také vyhřívanými zadními sedadly, koženým čalouněním, adaptivním tempomatem nebo elektricky ovládanými předními sedačkami s pamětí.


















Mazda CX-5 – technická data a české ceny nabízených motorů
Motor 2.0 Skyactiv-G 2.0
Skyactiv-G
2.5 Skyactiv-G 2.2
Skyactiv-D
2.2
Skyactiv-D
2.2
Skyactiv-D
Pohon 4x2 4x4 4x4 4x2 4x4 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1998 1998 2498 2191 2191 2191
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 121/6000 118/6000 142/- 110/4500 110/4500 129/4500
Točivý moment [N.m/min] 210/4000 208/4000 ? 380/1800-2600 380/1800-2600 420/2000
Převodovka 6M 6M (6A) 6A 6M (6A) 6M (6A) 6M (6A)
Max. rychlost [km/h] 201 198 (188) ? 204 (200) 199 (196) 208 (206)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,4 10,9 (10,5) ? 9,4 (10,1) 9,6 (10,3) 9,0 (9,5)
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,4 6,8 (6,6) ? 5,0 (5,6) 5,4 (5,8) 5,4 (5,8)
Cena Emotion [Kč] 560.900 - - - - -
Cena Challenge [Kč] 663.900 713.900 - 720.900 770.900 -
Cena Attraction [Kč] 711.900 761.900 (813.900) - 768.900 (820.900) 818.900 (870.900) -
Cena Revolution [Kč] - 791.900 - - 848.900 - (910.900)
Cena Revolution Top [Kč] - - 907.900 - - 909.900 (961.900)

Související články

Témata
14. 3. 2017 16:44
Re: Zkušenost s Mazdou 6 2.5i
CX-5 2,5 8/2015 - dlhodobá spotreba 8,7 - spritmonitor. Mesto, kopce, diaľnica 140, zima s boxom 130. Motor má sily dosť, mohol by byť lepšie odhlučnený, rovnako podvozok. Riadenie výborné, komfort na 19 kach nič moc.
Nová generácia rieši kritizované veci - lepšie odhlučnenie, lepšie audio, doladenie motorov, prevodovky + vychytávky headup, vyhrievaný volant, zadné sedadlá, výduchy vzadu, elektrické 5.dvere, čalúnený kufor...
Neviem či prekopali motor 2,2D lebo ten mal veľké problémy pri krátkych jazdách - DPF, ridenie nafty, zodratá vačkovka...
Interiér vyzerá výborne, exteriér treba asi vidieť naživo, viac sa mi páči v tmavosivej ako červenej, origo 19 disky sú krajšie na mojom FL
12. 3. 2017 10:20
Re: realnejsi cisla nebo omyl
přehlédl jsem, dík za korekci.
12. 3. 2017 10:18
Re: Motory
to nebude "zatím", to bude navždy
Avatar - white label
11. 3. 2017 23:05
Re: realnejsi cisla nebo omyl
Píše "z faceliftovaného modelu", nikoli z téhle nové generace.
11. 3. 2017 22:03
Re: realnejsi cisla nebo omyl
Kdes to řídil?? :-O

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku