Nové motory pro Citroën C5: 1,6 THP (115 kW) místo 2,0i (103 kW), navíc turbodiesel 2,0 HDi (120 kW)
S nasazením agregátu, který v hierarchii modelu C5 nese název THP 155, přichází avantgardní francouzský sedan o tradiční atmosférický dvoulitr. Místo motoru 2,0i 16V o výkonu 103 kW nastupuje přeplňovaný 1,6 s twin-scroll turbodmychadlem a nejvyšším výkonem 115 kW. Jeho nejvyšší točivý moment je 240 Nm mezi 1400 a 4000 min-1. Kombinovaná spotřeba klesne o 15 % na 7,1 l/100 km. Pohonná jednotka je výsledkem spolupráce koncernu PSA a BMW Group. Na český trh se dostane na začítku příštího roku.
V kombinaci se čtyřstupňovou automatickou převodovkou zůstává zatím zachován původní 2,0i 16V.
Druhou novinkou je 2,0 HDi 160 FAP s manuální nebo automatickou převodovkou (vždy se šesti převodovými stupni), který od listopadu nahrazuje dvě dosavadní motorizace – 2,0 HDi 173 FAP s manuální a 2,0 HDi 138 FAP s automatickou převodovkou. Nejvyšší výkon 120 kW je dosažen už při 3750 min-1, točivý moment má maximum 340 Nm mezi 2000 a 3000 min-1. Kombinovaná spotřeba je 5,6 l/100 km (-14 %), resp. 6,8 l/100 km s automatem (-5 %).
České ceny nových motorů zatím nebyly zveřejněny. Kromě jmenovaných novinek v nabídce zůstávají benzinový agregát 1,8 16V (92 kW) a turbodiesely 1,6 HDi 110 FAP (80 kW), 2,0 HDi 140 FAP (103 kW) a 3,0 V6 HDi 240 FAP s automatickou převodovkou (177 kW). Na vybraných trzích je C5 dostupný také s benzinovým šestiválcem 3,0 l (155 kW, šestistupňový automat).