Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Tesly obsahují i herní počítač, výkonem dohání moderní konzole

Ondřej Mára Ondřej Mára 2. 2. 2021 • 05:09
27
91
Zobrazit náhledy (27)
Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model S Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X Tesla Model X

V rámci modernizace dostaly prémiové modely Tesla podstatně více vylepšení, než je na první pohled patrné.

Interiér modernizované Tesly Model S zaujal veřejnost hned několika výraznými inovacemi, včetně nového volantu, úpravy hlavního infotainmentu, přidání obrazovky pro zadní cestující, atd. Jedna zajímavá drobnost však na první pohled vidět není.

V rámci modernizace elektroniky totiž nová Tesla dostala i herní počítač, který by po výkonové stránce neměl příliš zaostávat za novou generací herních konzolí. „Až 10 teraflop výpočetního výkonu umožňuje hraní v automobilu prostřednictvím Tesla Arcade na úrovni srovnatelné s nejnovějšími konzolemi,“ cituje web Electrek kalifornského výrobce.

Inovovaná Tesla by měla podporovat připojení bezdrátového ovladače a hrát by mělo být možné z jakéhokoliv sedadla. Electrek dále s odkazem na Patricka Schura, známého „chip leakera“, uvádí, že nová konzole by měla být postavena kolem AMD Navi 23 GPU v kombinaci s 8GB GDDR6 paměti. V galerii najdete celé schéma.

Herní zařízení by mělo být propojeno s dvojicí dotykových obrazovek a kromě možnosti zkrátit si čas na nabíječce hraním by mělo umožňovat i sledování médií a další funkce. Elon Musk měl dokonce dodat, že herní zařízení dostalo schválně vyšší paměť, aby zvládlo více her na platformě současně.

video

Web Videocardz pak připravil tabulku se zajímavým srovnáním, ze které je celkem patrné, že herní počítač v elektromobilech Tesla skutečně příliš nezaostává za moderní generací herních konzolí. Tesla prý navíc buduje studia pro softwarové inženýry, kteří mají vytvořit speciální platformu s označením Tesla Arcade. A údajně už prý oslovuje i známá herní studia, aby své hry nabídla i na jejich platformě.

Celé to může znít na první pohled šíleně, Elon Musk však myslí pouze hodně dopředu: „V době, kdy se auta budou řídit sama, bude zábava klíčová,“ cituje Muska Electrek. Tesla tak evidentně nic nepodceňuje a nyní nezbývá než čekat, zda se z Tesla Arcade nestane konkurence pro Steam, Playstation Store nebo Xbox Live.

Související články

Témata
20. 9. 2021 23:53
Repasy
No, tak já tedy nevím, jak je na tom nějaký počítač v Tesle, ale až se tam budou moci dát nějaké pořádné počítače a ne to, co oni nabízí, tak pak možná to pro mne bude nějak zvlášť relevantní téma... To já jsem si právě nedávno na této stránce zde - https://www.tera.cz/…ky_c1357566.html pořizoval repasovaný počítač a je to takové dělo, že tomu do teď nevěřím... A to, kdyby se dalo do té Tesly nandat, tak věřím, že to bude velice zajímavé auto... Vlastně je docela dost velikou otázkou, proč v tak drahých autech nejsou lepší počítače... Víte někdo?
Avatar - Hammunasakra
4. 2. 2021 11:17
Re: vw disel gate
Ne novej ale JINEJ = jsou to 2 souběžně vyráběné v technickém základu stejné modely = ale s docela dost odlišným = právě chováním.. Ten Jirkův je něco jako Prius "se zátěží" = je to tak moc že na něm musí být i jiná kola

Jak sem napsal (cenově to je už trochu jedno) Camry je v komplexním hodnocení nejlepší (s novou generací 2,5 litru přišel vyšší výkon a menší spotřeba = fakt paráda), mikesusova 2litrová Corolla je fakt paráda a taky stojí za zvážení ten nárůst výkonu tam je extrémně snadno poznat. ALE paradoxně je slabší v nižších otáčkách v rozjezdech = v tom co v reálu používám NEJČASTĚJI
Takže když opoustim OBECNÝ univerzální hodnocení a dám k tomu KDE jezdím já = vychází to spíš na ten Prius
NE ten Jirkův s obří baterkou (i když i to do sebe něco má ale to asi až budu starší :) zatím jen běžný Prius = viz rozdíl v ceně = je to to co mám KROK NAHORU

Je to zajímavý jakej ROZDÍL je HEV a PHEV = v jízdních vlastnostech nebo spíš chování auta. Dost jsem to srovnával a pozná to i tuctovej řidič. Zatimco hybrid udělá jasný PLUS (prostě lepší těžiště a lepší rozložení hmotnsoti) tak plug-in hybrid je zdá se docela problém. Tak obří baterka PLUS normální motor, která sama o sobě sice dál sníží těžiště = už jakoby neví neumí jak to odladit. Je to o to divnější že losí testy apod čistě elektrických aut s JEŠTĚ VĚTŠÍMA baterkama = ty už jsou naopak dál opět ještě lepší.
Jirkův Prius PHEV by na MOJE ježdění sice dával smysl = ale je fakt je s ním (výrazně) míň zábavy. Tak možná pak někdy přííště :-)
I když pak někdy dál = to už bude asi elektrický auto (s tím že JÁ bych velmi rád zkusil https://www.autorevue.cz/…-a-dojezd-850-km pěkný video mimochodem :*)
3. 2. 2021 22:43
Re: vw disel gate
Ano jel jsem Jirkovym PHEV ale to auto je teda takovy dost liny. Novej Prius ma snad silnejsi motor a vyssi vykon? Mineno spalovak nebo elektro? Teziste je sice fajn, ale to se vyplati v aute, ktery trochu jede. Osobne bych v Priusu asi za chvili produpnul nohu skrz podlahu. Dat skoro milion za neco co nejede no nevim covece. To snad radsi vezmi to Camry nebo Corolu v ty silny motorizaci. To bych videl jako dustojnej upgrade. Ne letargickyho Priuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2021 15:23
Re: vw disel gate
Ale ty si (tím) Priusem (na hodně procent) nejel! Ty si jel (asi) jen Jirkovým PHEV ne? To jsou dvě různá auta = no viz https://www.toyota.cz/new-cars/prius/ a https://www.toyota.cz/…326-60c74c80c910
Zjednodušeně = dynamika HEV 1.8 Priusu a Aurisu a teď Corolly = je stejná/velmi podobná

Jo eště jeden rozdíl (byť růst cen tu je a řešili jsme ho, tak takovýhle fakt ne) = tak Golf (už víš co to je za kategorii) Auris hybrid v plný palbě stál 600 t. kč Prius v plný stojí 950.000 kč (je to dospělejší komplexnější víc AUTO = ne že by Golf nebyl a nedávno to v Evropě byla nejrozšířenější KATEGORIE aut). Je to dospělejší ale ne ještě tak velký jako Camry = která mi jinak vyhovuje úplně maximálně a MĚ se s ní jezdí skvěle

Jirkův plug-in je trochu něco jinýho (a ještě dražšího) a popravdě s trochu horší dynamikou = proti hatchbacku to už JE znát. Když vypustím dynamiku HLAVNĚ v chování auta = ty blbiny co můžeš dělat s HEV hatchbackem tam už nejdou. Tady se pár Neználků vysmálo nižšímu těžišti a lepšímu rozložení hmotnosti mezi nápravy a lepšímu zavěšení kol = což je TO CO DĚLÁ AUTA JAK SE CHOVÁ ale zajímavý že většina výrobců má problém když dáš dolu VELKOU baterku = jako tam má Jirka. U toho Priuse to řeší menšími koly a pro běžný ježdění no problem = ale pro zatáčky bude platit to co sem psal o Oktě vs hybridní hatchback

Jo Camry je celkově asi nejlepší poměr velikosti a výkonu a ceny a reálný spotřeby
3. 2. 2021 15:17
Re: vw disel gate
No já bych teda ze silnějšího Aurise do Priuse, který vyloženě nejede, teda nebyl ochotný přesednout. Dospělejšího jsem na tom autě nic nenašel. Prostorem uspokojí ale nenadchne - stejně jako ten Auris, dynamikou to je fakt pro hodně klidnýho řidiče. To je ten Auris asi lepší a spotřebu máš příjemnou i s hybridním Aurisem, takže nad Priusem bych neuvažoval mít Auris hybrid ani náhodou. To Camry má aspoň dospělej motor a solidní výkon.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud