Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Chevy Matiz: první foto+info

Ondřej Láník Ondřej Láník 22. 2. 2005
3
14
Ženevská premiéra nového Matizu je s napětím očekávána od loňského představení studie M3X v Paříži. Realita je prakticky totožná se "snovým" konceptem. Schází přirozeně velká kola a efektní doplňky, obé bude jistě brzy v nabídce volitelného příslušenství.

Ženevská premiéra nového Matizu je s napětím očekávána od loňského představení studie M3X v Paříži. Realita je prakticky totožná se "snovým" konceptem. Schází přirozeně velká kola a efektní doplňky, obé bude jistě brzy v nabídce volitelného příslušenství.

Nový Chevrolet se na vybraných trzích bude údajně prodávat současně s prvním provedením, které bude hrát roli Aster Classic, tedy starší generace původního modelu prodávané za výhodnou cenu. Právě proto se má druhá generace odlišit novým jménem Spark.

Popularita prvního provedení neupadá ani dnes, po mnoha letech výroby pod značkou Deawoo. Celkem bylo v Evropě prodáno 630.000 kusů Matizů. I v České republice se řada majitelů zcela ztotožnila s filozofií malého vozu s karosérií od Giugiara a Matiz (často familiérně označovaný jako Matízek) je plnoprávným miláčkem rodin nebo jeho řidiček.

Nový Chevrolet Spark příjde na evropské trhy uprostřed dubna a to s délkou jen 3,5 m. Pod kapotou budou opět zážehové tříválce 0,8 l (38 kW) nebo zážehové čtyřválce 1.0 l (49 kW). Öptimalizace stávajících motorů se projeví snížením spotřeby až o 0,9 l/100 km tj. cca 15 %. Tříválec si v kombinovaném cyklu řekne o 5,2 l na 100 km (dříve 6,1 l/100 km), čtyřválec bude každých 100 potřebovat průměrně 5,6 l místo dřívějších 6,4 l.

Další podrobnosti budou v příloze z ženevského autosalonu.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Kapřík.
GTI
| 22. 2. 2005
Opatrně, ať ho nevyplašíte, kapříka.