Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Combo Life nabídne benzínový tříválec o výkonu 130 koní

Ondřej Mára
Diskuze (8)

Opel Combo Life se konečně dočkal benzínového motoru, který se výkonem vyrovná nejsilnějšímu dieselu.

Pod kapotu univerzálního MPV se nastěhoval 1.2 litrový přeplňovaný tříválec z produkce PSA, který nabídne maximální výkon 96 kW (130 k) a 230 Nm točivého momentu. Motor bude dostupný pouze v kombinaci s automatickou osmistupňovou převodovkou a chybět mu nebude ani funkce Start/Stop.

Akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne Combo Life s vrcholnou benzínovou jednotkou v čase 12,3 sekundy a maximální rychlost dosahuje 186 km/h. Spíše než sportovními výkony se však Opel chlubí kombinovanou spotřebou 5,3 – 5,6 l/100 km, emisemi CO2 127 – 121 g/km a splněním emisní normy Euro 6d, což si ale vyžádalo instalaci filtru pevných částic (GPF).

Kromě nového motoru a osmistupňové automatické převodovky by měl vůz standardně nabídnout i sedadlo řidiče nastavitelné v šesti směrech a s bederní oporou, vyhřívaný multifunkční kožený volant, elektrická přední okna nebo klimatizaci. Pro maximální konektivitu je připraven infotainment s osmistupňovou dotykovou obrazovkou a podporou Apple CarPlay a Android Auto.

Opel se také chlubí bohatou výbavou asistenčních systémů, které učiní cestování ještě příjemnějším. Chybět by neměl například automatický tempomat a omezovač rychlosti, systém varující před čelní srážkou s varováním před chodci a cyklisty, asistent rozjezdu do kopce, asistent pro jízdu v pruzích, rozpoznávání dopravních značek a asistent sledující únavu řidiče.

Cena Opel Combo Life s nejsilnějším benzínovým motorem by měla na německém trhu startovat od 27.200 euro (cca 698.000 Kč).

Ondřej Mára
Diskuze (8)

Doporučujeme

4. 8. 2019 09:17
Re: Kdo mi to tady dneska vysvetloval, ze ty maly preplnovan
Tak německý je na to asi už jen znak Opelu, ale i tak si polepšilo. Minulá generace od Fiatu zrovna pohledná nebyla a pro toho co nechce iCocpit ani rozdělenou příď Berlinga, je normální vzhled Comba požehnáním ;-)
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2019 16:23
Re: Spotreba
Na co je to dobré? Na neplacení emisních pokut.
3. 8. 2019 08:06
Re: Spotreba
jo, mě před sedmi lety to Doblo stálo 17.000 EUR a to bylo naprosto v plné výbavě s motorem 1.6 nafta 105 PS.... zdražení samozřejmě proběhlo, jednak jsou ty auta technicky víc našlapaná, pak už taky začínají dotovat elektromobily no a taky není krize jako tehdy, takže trh holt ty vyšší ceny tak nějak snese....
2. 8. 2019 20:32
Re: Spotreba
Mám pocit, že sa nás snažia silou-mocou presvedčiť na benzíny aby mohli zrušiť tú strašne špinavú a zlú naftu, a preto píšu takéto bláboly. Jazdím Renaultom Kangoo a do auta tohto typu by som benzín proste nechcel, ani keby to bol poriadnejší štvorvalec. Leda tak do dodávky na kratšie prímestské jazdy s ľahším nákladom. Ale do auta pre rodinu a dodávky na dlhšie trasy jedine nafta.

Čo sa ceny týka, tu je najmarkantnejšie vidieť, ako autá postupne zdraželi. Pred 9 rokmi som dal za Kangoo s dieslom a okrem automatickej klímy v plnke 15.000,-€, v Citroene mi nové Berlingo s podobnou výbavou vyrátali na 25 tisíc cenníkových a po všetkých zľavách a úľavách mi ho ponúkli za niečo cez 22. Príde mi to za tento typ auta viac ako dosť.
2. 8. 2019 18:25
Re: Spotreba
tak je fakt že obytná mini-dodávka s 1.2T tříválec a 8st automat za skoro 700 litrů je trošku bizárek..... :D za +/- 7 litrů jsem jezdil s podobným Doblem 1.6 JTD....

Tak nějak mě nenapadá k čemu ta výše uvedená konfigurace je..... takové auto může sloužit jako taková s prominutím socka pro větší rodinu, v základním benzínu, ve střední výbavě.... A nebo si to někdo koupí v naftě s tím, že s tím bude lítat i po dálnici a využije občas to že do toho může naložit 700kg....

Takhle topka v benzínu nedává smysl....