Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Insignia nyní již od 498.200,- Kč, plošné snížení cen o 20 až 40 tisíc Kč

Diskuze (14)
Opel zlevnil Insignie o 20 až 40 tisíc Kč. Na dvě nižší úrovně výbavy se vztahuje sleva 30 tisíc Kč, první cena tedy klesla po půl milionu korun.

Opel přináší pro letní sezónu nové akční ceny řady Insignia. Díky nim se zařadil mezi výrobce vozů střední třídy, které mají nejlevnější cenovku pod hranicí půl milionu Kč.

K tomuto psychologickému kroku se zatím odhodlali Renault s Lagunou (419.900,- Kč), Hyundai Sonata (479.900,- Kč), SEAT Exeo (499.900,- Kč) a Kia Magentis (499.980,- Kč). Opel se přidává se sedanem Insignia v základní výbavě a se zážehovou šestnáctistovkou za 498.200,- Kč.

Základní výbava Insignia zlevnila o 30 tisíc Kč. Je dostupná se všemi turbodiesely, avšak jen s nejslabším zážehovým agregátem (1,6 Ecotec/85 kW). Obsahuje elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické otevírání zavazadlového prostoru (kromě kombi), elektrické stahování předních oken, manuální klimatizaci, komfortní přední sedadla, rádio se 7 reproduktory, informační displej, šest airbagů, ESP a ocelová 16palcová kola.

Edition přidává bederní opěrku na sedadle řidiče, automatickou klimatizaci, tempomat, kůží potažený volant s ovládáním rádia a 17palcová kola. Za příplatek 38.300,- Kč je možné získat paket Premium Edition – přední mlhovky, alarm, 18palcová litá kola, elektrochromatická zrcátka a termoreflexní čelní sklo.

Opel Insignia - akční ceny benzinových motorizací (květen 2010)
Motor1,6 Ecotec1,8 Ecotec1,6 Turbo2,0 Turbo Ecotec2,8 V6 Turbo Ecotec 4x4
Převodovka6M6M6M6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]15981796159819982792
Válce/ventily4/44/44/44/46/4
Největší výkon [kW/min-1]85/6000103/6300132/5500162/5300191/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]155/4000175/3800230/2200-5500350/2000-4000350/1900-4500
Max. rychlost [km/h]192207225242 (240)250 (250)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,911,48,97,6 (7,8)6,9 (7,1)
Komb. spotřeba [l/100 km]7,57,77,78,8 (9,6)11,2 (11,6)
Cena Insignia [Kč]498.200,-553.200,----
Cena Edition [Kč]-598.200,-648.200,-703.200,--
Cena Cosmo [Kč]-648.200,-698.200,-753.200,-878.200,-
Cena Sport [Kč]-638.200,-688.200,-743.200,-893.200,-

Další výbavou v pořadí podle ceny je Cosmo. Zde nechybí dešťový a světelný senzor, elektrické otevírání zavazadlového prostoru i u kombi, čalounění v imitaci kůže, elektronická parkovací brzda, palubní počítač, přední mlhovky a 18palcová litá kola. Paket Premium Cosmo za 39.000,- Kč přidává 19palcová kola, alarm a elektricky nastavitelná přední sedadla.

Z Edition vychází také sportovně laděné provedení Sport, které se nenabízí s úspornými verzemi turbodieselů ecoFlex. Insignia Sport má adaptivní tlumiče FlexRide se sníženým sportovním podvozkem, černý dekor interiéru Piano Black, sportovní pedály z lehkých slitin, sportovní přední sedadla, sportovní volant, variabilní posilovač se zkráceným převodem řízení a palubní počítač. Paket Edition Sport stojí 33.000,- Kč a zahrnuje alarm, 19palcová kola a termoreflexní čelní sklo.

Pro výbavy Edition, Sport a Cosmo je navíc v nabídce akční paket Executive, který za příplatek 17 tisíc Kč přidává adaptivní bi-xenonové světlomety a zadní parkovací senzory.

Kromě toho zůstává zachována standardní nabídka příplatkových položek.

Opel Insignia - akční ceny dieselových motorizací (květen 2010)
Motor2,0 CDTI Ecotec2,0 CDTI Ecotec2,0 CDTI Ecotec
Převodovka6M6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]195619561956
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]81/400096/4000118/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]260/1750-2500300/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]190205 (204)218 (215)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,111,1 (11,2)9,5 (9,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,85,8 (6,7)5,8 (6,7)
Cena Insignia [Kč]560.200,-585.200,--
Cena Edition [Kč]605.200,-630.200,-645.200,-
Cena Cosmo [Kč]-680.200,-695.200,-
Cena Sport [Kč]-680.200,-695.200,-

Všechny ceny uvedené v tabulkách platí pro karoserii sedan. Pětidveřová Insignia liftback je o 10 tisíc Kč dražší, příplatek za kombi Insignia Sports Tourer je 35 tisíc Kč.

Automatická převodovka je vždy o 50 tisíc Kč dražší než manuální, pohon všech kol pro 2,0 Turbo je za příplatek 62.500,- Kč.

Diskuze (14)
Avatar - Blue Sun
20. 5. 2010 12:31
Re: ..
Upřímně? V téhle třídě Accord, Lexus IS a Avensis, líbí se mi stále. Pak BMW 3, jakkoli nejsem fanda německé prémie.
Jenže auta s příliš líbivými tvary (Mondeo, Insignia, Mazda6) prostě jeden rok zaujmou a pak už jen splývají s davem.
19. 5. 2010 21:13
Re: knedlik
Tak celkom presné to nie je...pri tomto výraze ma skôr napadá niečo celkom iné ako autá... >:-[]
19. 5. 2010 19:14
Re: ..
hele nemyslim si.. okoukalo se jako každý druhý a každý první ;-) který auto v týhle třídě nemáš okoukaný.. hm?
Avatar - Blue Sun
19. 5. 2010 12:09
..
Škoda, že se tohle auto tak rychle okouká :-(
19. 5. 2010 10:57
Re: knedlik
a k nemu by ešte musel byť druhý - výkladový >:-[]