Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel ukazuje, že Ampera-e je rychlejší... Než všechno

Tomáš Dusil
Diskuze (7)
Připravovaný nový elektromobil Opel Ampera-e, který se ukáže na blížícím se autosalonu v Paříž,i má za úkol hlavně šetřit životní prostředí. Zvládá ale i něco úplně jiného...

Z pohledu akcelerace má elektromotor v porovnání se spalovacím agregátem jednu obrovskou výhodu. Tou je maximální točivý moment dostupný prakticky od nulových otáček. Že tomu tak je, dokazuje na přiloženém videu i Ampera-e. Smyslem bylo porovnat její zrychlení z klidu na dráze 30 metrů jednak se sportovními verzemi Corsy a Insignie, známými jako OPC, a také se závodními opely, konkrétně novou Astrou TCR a rallyovým Adamem R2.

Navzdory očekávání vyhrála s přehledem Ampera-e. Za ní se umístily oba „závoďáky“ a pole uzavírala kupodivu Insignia OPC. Corsa OPC tak dojela čtvrtá.

Tomáš Dusil
Diskuze (7)
6. 10. 2016 20:15
Pár takových startů
A Ampera může jít po pár kilometrech na nabíječku >:D
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2016 17:17
Re: Sežral jim to i s navijákem
I když o tom nikde nebylo řeči ...
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2016 17:17
Re: Sežral jim to i s navijákem
Asi má na každém kole jeden elektromotor ........ :-)
16. 9. 2016 16:44
Re: Sežral jim to i s navijákem
Já zase po výkladu jak výhodný je krouťák elektromotoru už od nulových otáček čekal, že ty kola protočí spíše Ampera. Takže je to celé trochu jinak ? :-)
Avatar - WinDiesel
16. 9. 2016 16:27
Sežral jim to i s navijákem
Pane Dusile, Vy jste jim to sežral i s navijákem.
Je to promo rychlejší je prvních 30 metrů a potom už to střihnou ...
Závoďák schválně protočí kola aby měl opožděný záběr.
(o tom jsou starty ve formuli 1 ........... to ví každé malé dítě jen redaktor Auto.cz ne)
Nu což, asi dobře zaplatili ......... tak tady někdo dělá hloupého Honzu, pardnon Tomáše.
Zajímavé je že pro Tomáše byl vždy používán přívlastek "nevěřící" ..... :-)