Peugeot 3008 facelift: Ceny na českém trhu
Peugeot pokračoval v trendu nastoleném modernizovaným MPV 5008 a u všech variant 3008 nasadil ceny jen o pár tisícovek vyšší než u aktuálně prodávané verze. Vůz v základní linii Access s motorem 1.6 VTi 120 a manuální pětistupňovou převodovkou pořídíte od 370.000 korun, což je shodou okolností naprosto stejná cena jako za nejlevnější Peugeot 5008.
Rozhodně přitom nečekejte, že za tyto peníze koupíte holátko. V základu dostanete šest airbagů, stabilizační systém, elektronickou parkovací brzdu s asistentem rozjezdu do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, LED světla vpředu i vzadu, rádio s MP3 přehrávačem, elektricky ovládaná okna nebo klimatizaci s pylovým filtrem. Stejně jako u Peugeotu 5008 je příplatek za metalízu 14.000 korun, perleťový lak stojí o 1.500 korun víc.
Prostřední linie Active je se základní šetnáctistovkou o 20.000 korun dražší. Co za příplatek dostanete? Například systém Stop/Start, 16“ lité disky, osvětlení prahů předních a zadních dveří, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, rádio s Bluetooth konektivitou nebo paket Viditelnost 1 (automatické stěrače + automatické světlomety + funkce doprovodného osvětlení). Opět se také otevírají širší možnosti volby pohonných jednotek.
Tradičním vrcholem je výbavová linie Allure. Vůz se základní jednotkou 1.6 HDI 115 a manuální pětistupňovou převodovkou stojí od 471.500 korun, což je za plně vybavený crossover velmi přijatelné.
Oproti Active navíc získáte paket Info Drive ( Head up displej, Distance alert, impulzní ovladače toggles switches, indikátor podhuštění pneumatik), 17“ litá kola, parkovací asistent, paket Viditelnost 2 (elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, diodové osvětlení pro přístup k vozu), zatmavená zadní okna, čalounění kombinující látku a kůži nebo prosklenou střechu s elektricky ovládanou clonou.
Peugeot 3008 facelift – ceny na českém trhu | |||||
Motor | 1.6 VTi | 1.6 HDI | 1.6 e-HDI | 2.0 HDI | 2.0 HDI |
Převodovka | 5M | 6M | 6RM | 6M | 6A |
Zdvihový objem [cm3] | 1598 | 1560 | 1560 | 1997 | 1997 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/2 | 4/2 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 88/6000 | 84/3600 | 84/3600 | 110/3750 | 120/3750 |
Největší toč. mom. [N.m/min-1] | 160/4250 | 285/1750 | 285/1750 | 340/2000 | 340/2000 |
Max. rychlost [km/h] | 185 | 183 | 183 | 195 | 190 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 11,8 | 12,2 | 12,6 | 9,7 | 10,2 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 6,7 | 4,9 | 4,2 | 5,3 | 6,1 |
Cena Access [Kč] | 370.000 | 420.000 | - | - | - |
Cena Active [Kč] | 390.000 | 440.000 | 460.000 | 475.000 | 506.500 |
Cena Allure [Kč] | - | 471.500 | - | 505.000 | 536.500 |
Peugeot samozřejmě nezapomněl ani na hybridy. Verze 3008 HYbrid4 je nabízena ve dvou liniích, přičemž základní Active 91gr 2.0 HDI FAP 2-Tronic pořídíte od 731.500 korun. Je přinejmenším stejně bohatá jako její ekvivalent s klasickým spalovacím motorem. Totéž platí o linii Allure 99gr 2.0 HDI FAP 2-Tronic, jejíž základní cena je o 30.000 korun vyšší.
Peugeot 3008 HYbrid4 facelift – ceny na českém trhu | ||
Motor | 2.0 HDI 91gr FAP 2-Tronic + el. | 2.0 HDI 99gr FAP 2-Tronic + el. |
Převodovka | AT | AT |
Zdvihový objem [cm3] | 1997 | 1997 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 120/3850 | 120/3850 |
Největší toč. mom. [N.m/min-1] | 300/1750 | 300/1750 |
Max. rychlost [km/h] | 191 | 191 |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 8,5 | 8,5 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 3,5 | 3,8 |
Cena Active 91gr [Kč] | 731.500 | - |
Cena Allure 99 gr [Kč] | - | 761.500 |