Peugeot 807: jemné retuše a k tomu 2.2 HDI FAP (125 kW)
Stylistické retuše jsou na první pohled jen obtížně rozeznatelné, ale Peugeot je popisuje asi takto: "Změnou prošla mřížka přední masky zdobená horizontálními chromovanými lištami. Znak lva je větší a výraznější. Celý vůz obepíná chromovaný lem. Ten také zvýrazňuje boční ochranné lišty, které jsou nyní v barvě karoserie. V souladu s těmito novými chromovanými prvky jsou ve stejném stylu provedeny i vnější kliky bočních posuvných dveří. V zadní části má znak lva větší prostor. Chromovaný kryt víka je širší a nese nápis PEUGEOT. K dispozici jsou dvě nové metalické barvy karoserie - modrá Rhodes a šedá Moondust".
Uvnitř došlo také k několika designérským změnám. Plasty použité k výrobě palubní desky a čalounění dveří jsou v černé barvě Mistral. Stejně tak i většina viditelných částí je laděna do jemného barevného odstínu. Čalounění sedadel, palubní desky a výplní dveří je u první verze z nové proplétané látky v barvě šedé Bise. S tímto barevným odstínem se setkáme i u druhé úrovně výbavy u kombinace veluru a proplétané látky velurového typu. Zákazník si ovšem může zvolit i zcela odlišné provedení – jasný a světlý interiér Matinal. Toto provedení se opakuje i u třetí úrovně výbavy s čalouněním sedadel v kombinaci Alcantara/látka nebo na přání v kůži. Dále je k dispozici také kožené čalounění sedadel v barvě černá Mistral. Výplně dveří a palubní deska jsou potaženy Alcantarou stejné barvy.
Dvěma turbodmychadly přeplňovaný motor 2.2 HDI FAP 125 kW představuje čtyřválcový vrchol řady vznětových motorů PSA. Nový přírůstek v modelové řadě 807 se nedávno objevil u modelu 407 a následně také u řady 607. Při 1 000 ot./min motor vyvíjí již 200 Nm. 280 Nm dosahuje při 1 250 ot./min. Maximální výkon 125 kW prokazuje při 4 000 ot./min. S manuální převodovkou dosahuje maximálního točivého momentu 370 Nm při 1 500 ot./min. S automatickou šestistupňovou převodovkou je to 400 Nm při 1750 ot./min.
Turbodiesel pracuje se vstřikováním common-rail firmy Bosch, maximální vstřikovací tlaky (1800 bar) jsou obsluhovány sedmiotvorovými piezoelektrickými vstřikovači. V kombinovaném režimu spotřebuje osmsetsedmička s tímto motorem 7,2 l/100 km, se šestistupňovou automatickou převodovkou pak 8,2 l/100 km.
V nabídce zůstávají motory 2.0 16V HDI FAP (88 kW, 300 Nm), 2.0 16V HDI FAP (100 kW, 320-340 Nm) a 2.0 16V (103 kW, 200 Nm).