Porsche 918 Spyder bylo v roce 2010 jako studie jedním z největších magnetů tehdejšího autosalonu v Ženevě. O necelý rok později se představilo v evolučním provedení 918 RSR s pevnou střechou a letos na jaře automobilka zveřejnila fotky funkčního prototypu a potvrdila, že vývoj míří do finále.
Nyní britský magazín Autocar přišel s informací, že Porsche nabídne zájemcům o ještě ostřejší svezení možnost objednat si tzv. Race Track paket. Ten zvýší cenu vozu a má nabídnout úsporu hmotnosti o 30 kg, za kterou má stát karoserie bez laku a odstrojený interiér.
Porsche očekává, že pro tuto úpravu se rozhodne 20 % budoucích majitelů modelu 918 Spyder a to i přesto, že odlehčení o 30 kg je u vozu, jehož pohotovostní hmotnost má být okolo 1700 kg poměrně zanedbatelné.
Supersportovní plug-in hybrid bude v sériovém provedení vybaven 4,6litrový vidlicový osmiválec o výkonu vyšším než 419 kW (570 k) a dvojicí elektromotorů umístěných u přední a zadní nápravy. Ten vpředu má výkon asi 80 kW, ten vzadu, uložený mezi spalovacím motorem a převodovkou, pak zhruba 90 kW. Celkový výkon této soustavy má být vyšší než 566 kW (770 k).
Sériová výroba Porsche 918 se má rozběhnout 18. září 2013, vzniknout má pouze 918 vozů a automobilka údajně očekává, že 90 % z nich bude prodáno ještě před zahájením dodávek zákazníkům.