Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche 918 Spyder dostane Race Track paket

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
Porsche nabídne svým zákazníkům možnost pořídit si model 918 Spyder i v polozávodním provedení.

Porsche 918 Spyder bylo v roce 2010 jako studie jedním z největších magnetů tehdejšího autosalonu v Ženevě. O necelý rok později se představilo v evolučním provedení 918 RSR s pevnou střechou a letos na jaře automobilka zveřejnila fotky funkčního prototypu a potvrdila, že vývoj míří do finále.

Nyní britský magazín Autocar přišel s informací, že Porsche nabídne zájemcům o ještě ostřejší svezení možnost objednat si tzv. Race Track paket. Ten zvýší cenu vozu a má nabídnout úsporu hmotnosti o 30 kg, za kterou má stát karoserie bez laku a odstrojený interiér.

Porsche očekává, že pro tuto úpravu se rozhodne 20 % budoucích majitelů modelu 918 Spyder a to i přesto, že odlehčení o 30 kg je u vozu, jehož pohotovostní hmotnost má být okolo 1700 kg poměrně zanedbatelné.

Supersportovní plug-in hybrid bude v sériovém provedení vybaven 4,6litrový vidlicový osmiválec o výkonu vyšším než 419 kW (570 k) a dvojicí elektromotorů umístěných u přední a zadní nápravy. Ten vpředu má výkon asi 80 kW, ten vzadu, uložený mezi spalovacím motorem a převodovkou, pak zhruba 90 kW. Celkový výkon této soustavy má být vyšší než 566 kW (770 k).

Sériová výroba Porsche 918 se má rozběhnout 18. září 2013, vzniknout má pouze 918 vozů a automobilka údajně očekává, že 90 % z nich bude prodáno ještě před zahájením dodávek zákazníkům.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
Avatar - Johny.Rico
17. 7. 2012 11:03
Porsche Koenigsegg
Jinak to nevidim :-) Jak trochu výkonem, tak hodně designem :-) )))
Avatar - Astene
16. 7. 2012 22:23
Re: Logika
Naprostej souhlas. Tohle auto na mě čím dál tím víc působí jako červený hadr na býka:-) Jestli se jich opravdu prodá 90% před zahájením prodeje, tak to je pomalu na diplomku s názvem vliv síly značky, marketingu a designu na prodeje luxusních aut.
16. 7. 2012 18:58
Logika
nejdriv tam naskaldaji stovky kilogramu baterek a elektromotoru a pak to nenalakuji a usetri 30 kilo. Jojo, pokrok se holt neda zastavit >:D

Kdybych si ja nekdy porizoval supersport, tak bych bral Ford GT at uz puvodni nebo ten moderni. Oboji neskutecne charizmaticka auta.
Mimochodem GT je o 200 kilo lehci jak Porsche.

To je podle me dulezitejsi nez nejake hybridni kone navic, ktere stejne budou fungovat jen tehdy, kdyz bude plna baterka nebo v tomto pripade mozna spise KERS v nejske osizene zlevnene komercni podobe.