Porsche chce v Česku do roku 2025 zvojnásobit prodej
Značka sportovních vozů Porsche chce do pěti let zdvojnásobit počet prodaných vozů v ČR. Porsche letos za 11 měsíců prodalo v Česku 323 aut, za celý loňský rok to bylo 371 aut.
Chystá kvůli tomu rozšíření prodejní a servisní sítě i personální změny. Uvedla to dnes společnost Porsche Inter Auto CZ, která je dovozcem vozů Porsche do ČR.

Zdvojnásobení počtu prodaných automobilů v segmentu luxusních a sportovních vozů podle jednatele Porsche Inter Auto CZ Michaela Antosche vyžaduje specifický přístup, pečlivé plánování a důležitá rozhodnutí. Klíčovým se stane rozmach prodejní sítě, když k existujícímu Porsche Centru Praha na Proseku, které bude zásadně inovované, přibude v Praze ještě jedno prodejní místo. Expanze prodejních míst bude dále směřovat na Moravu, kde firma plánuje přebudovat servisní centrum a následně otevřít prodejní a servisní centrum dle nových standardů.
Premiérou pro značku Porsche se stane Plzeň, kde vznikne Porsche Centrum zahrnující jak autorizovaný servis, tak prodej nových i ojetých vozů. Součástí růstového plánu společnosti Porsche Inter Auto CZ pro dalších pět let totiž bude i posílení značky Porsche Approved coby oficiálního programu prodeje ojetých vozů Porsche.
Pozici výkonného ředitele importéra značky, zodpovědného za kompletní fungování Porsche v České republice, převezme od 4. ledna dosavadní ředitel Porsche Centra Praha Jan Sedláček. Další část personálních změn představuje změna na postu ředitele Porsche Centra Praha a rozšíření odpovědnosti za všechny retailové pobočky pro značku Porsche na území ČR. Od nového roku bude tato odpovědnost na Michalovi Kubištovi, jenž má jako ředitel pobočky Porsche Praha-Smíchov zkušenosti s prodejem luxusních značek Bentley či Lamborghini.