Porsche v Brně otevřelo nové moderní centrum. Na světě takových není moc
Minulý týden otevřela značka Porsche nové brněnské centrum v duchu firemní architektury Destination Porsche.
Po zásadní modernizaci pražského centra značky Porsche bylo minulý týden ve čtvrtek slavnostně otevřeno nové prodejní a servisní místo německé automobilky v Brně. Celé je provedeno v konceptu firemní architektury Destination Porsche a jde o jedno z prvních takových míst pro zákazníky v regionu střední a východní Evropy a zároveň i na světě.
Nově navržené Porsche Cenutrm Brno najdete na ulici Řípská. Zahrnuje servisní plochu, kanceláře a showroom, které pokrývají podlahovou plochu 400 metrů čtverečních a prodejní plochu 200 metrů čtverečních. Objekt je rozdělen do čtveřice modulů – Highlight (exkluzivní modely), E-Performance (elektrické a plug-in hybridní vozy), Porsche Approved (ojeté vozy, příslušenství) a Porsche Platz v podobě kavárny. V celém showroomu najdete 10 touchpointů, venku je zase připraveno parkoviště pro 30 automobilů.
Kompletní upgrade brněnského centra odstartoval 1. listopadu 2021. Samotná stavba začala investicí 1,7 milionu euro a trvala devět měsíců. Architektonický koncept budovy odráží dědictví a inovace značky Porsche. Vnější hliníková fasáda má vytvářet poutavou atmosféru, dynamický design exteriéru zase podtrhuje úspěchy značky v odvětví motorsportu.
„Mám upřímnou radost, že můžeme v krátké době otevřít další Porsche Centrum, tentokrát v Brně. Moje nadšení pramení z toho, že jsme si nastavili ambiciózní růstovou strategii, kterou se nám daří plnit lépe než jsme čekali i přes to, že jsme tu měli covid, konflikt na Ukrajině a procházíme globální energetickou krizí. Chtěl bych našim zákazníkům poděkovat za důvěru a vzkázat, že uděláme maximum pro jejich spokojenost,“ uvedl při otevření nového centra Jan Sedláček, výkonný ředitel importu značky Porsche do ČR.